Burmeser killinger

I går mistede jeg desværre Lille C, så nu er kuldet på 3… rigtig trist :frowning:

Så i dag har jeg brugt tid på at hygge med de resterende og få taget lidt billeder - de kan heldigvis få smilet frem hos enhver! :hjerte: (de er taget med min iPhone, så kvaliteten kunne være bedre… næste uge står den på seriøst photoshoot med prof Canon :thumbup:)

Hold dog op de er kære :smiley: :smiley: :smiley:

Skønne bebser :hjerte::hjerte::hjerte:

Typerne ser også stadig fine ud, så jeg glæder mig til at se, hvad de udvikler sig til :smiley:

Arrrw… Lækre små sager :slight_smile: Jeg snupper en chokoladefyr :hjerte:

(Altså det gør jeg ikke… for jeg har lovet Ole ikke at plage om flere katte før vi er nede på 3 igen… :tihi: )

Ej, hvor er de da bare kære! :smelter:

Virkeligt gode billeder af de små og deres mor :hjerte: - og det her er da helt fantastisk. :smiley:

Synd, at Lille C, som du havde kæmpet så hårdt for, alligevel ikke klarede det. :trøste:

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :rip:

Hvor trist med lille C :frowning:

De resterende ser skønne ud… og hvor har mormis bare en fantastisk øjenfarve :slight_smile:

Hvor er de dog nuser de små tykmavede bamser.
Tillykke med dem! :slight_smile:

Hvor er de altså bare lækre :smelter:

Hvor er det trist at Lille C ikke klarede den :rip:

Men skønt at se de tre andre smuksakker har det dejligt :inlove: Burmeser-babyer ER altså bare smukke!

Skønne skønne billeder, men synd med lille c :frowning:

Uha han er PÆÆÆÆÆÆN ham den lyse dreng :hjerte:

:smelter:

[QUOTE=PivC;1111689]Arrrw… Lækre små sager :slight_smile: Jeg snupper en chokoladefyr :hjerte:

(Altså det gør jeg ikke… for jeg har lovet Ole ikke at plage om flere katte før vi er nede på 3 igen… :tihi: )[/QUOTE]

Haha det gør du bare - det er jo en fætter til din Ana, da Maggie og Fanny er halvsøstre :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;1111696]Virkeligt gode billeder af de små og deres mor :hjerte: - og det her er da helt fantastisk. :smiley:

Synd, at Lille C, som du havde kæmpet så hårdt for, alligevel ikke klarede det. :trøste:

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :rip:[/QUOTE]

Tak Finn, både for ros af billedet og ordene om lille C - det var sgi ikke en sjov aften! Men det var sjovt at se i går, hvordan de andre pludselig reagerede på mig, søgte øjenkontakt osv. De udvikler sig virkelig fra dag til dag! Kravlegården er nu sat op så vi er klar til, de skal ud på eventyr :smiley:

[QUOTE=Vipstøsen;1111738]Hvor trist med lille C :frowning:

De resterende ser skønne ud… og hvor har mormis bare en fantastisk øjenfarve :)[/QUOTE]

Tak :ked:
Og ja den øjenfarve! Alle mine gæster siger jo det samme, mens jeg krymper mig i mit stille sind - en burmeser skal nemlig have gule eller gyldne øjne! Med alderen og/ eller efter et par kuld, er det dog helt normalt de bliver, som Maggies er nu! Og jeg synes altså også selv, den er vældig flot men helt kurant er den så ikke :høhø: Tak alligevel for rosen! :smiley: (tror måske alligevel jeg prøver snige hende med til udstilling, når hendes datter skal til at gøre sig på showscenen… så må det briste eller bære) :ups:

og tak til jer alle for jeres kommentarer! det er jo bare så skønt at have et sted at vise mine elskede misser til ligesindede, så jeg ikke belaster mine facebook bekendtskaber alt for voldsomt :tihi:

Lille C og hans 1 døgn gamle bror ender i mine forældres have sammen med en kanin, et par ørkenrotter og et par undulater! Så de kommer i godt selskab og kan nu lege med hinanden og en masse andre killinger i kattehimlen :inlove: