Burmeser på 15 måneder

DK Muldgaardens Hugo er chokoladefarvet burmeser. Han er til salg til rette hjem.

Hugo er en burmeser med det absolut bedst tænkelig burmesersind. Han er god som dagen er lang; han det godt med alle mine andre katte (jeg har pt. 12 stk). Er der optakt til konflikt mellem to af mine andre katte, så træder Hugo ofte til og stiller sig mellem de stridende parter, indtil der er ro. Han blev far til et kuld killinger for 3 måneder siden, og dem passer og plejer han. Og hvis en af dem piver, så kommer han løbende for at berolige.
Hvis der er noget, han er utilfreds med, så kigger han på en og brokker sig højlydt ind til fejlen er rettet (læs: madskålen er fyldt op)
Han er vant til at komme ud dagligt i enten løbegård/lukket have eller i sele. Det er vigtigt, at et nyt hjem kan tilbyde ham udeadgang under sikre forhold - Hugo eeeelsker nemlig at være ude :slight_smile:

Som en sidenote, vil jeg nævne, at Hugo har så godt et sind, så han (til rette barn) sandsynligvis vil kunne fungere som terapikat, fx et barn med autisme/kommunikationsvanskeligheder eller et barn, der er særligt sensitiv (jeg har selv en af slagsen).

Hugo blev kastreret for ca. en måned siden. Han er derudover chippet, vaccineret og sundhedstjekket.

Prisen for Hugo er 2.800 kr. Med ham følger stamtavle og sundhedsbog.

Mine kontaktoplysninger kan ses på www.muldgaarden.dk