Bursæt

Du er faktisk lidt egnsracist lige nu :wink:
Jeg føler mig krænket på samtlige århusianeres vegne :ihhaltsaa:

1 Synes om

Nope, jeg er monster meget egnsracist, også selvom det er 15 år siden jeg tog søndenfjords :grin:
Først når jeg er over 66 år kan jeg begynde at overveje himmerlænding :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Synes om

Født i Vendsyssel = vendelbo. Forever. Sådan er det i hvert fald i vores familie :slight_smile:

Men hvor er det egentlig, du bor henne i Himmerland, Luise? Husker jeg forkert, når jeg synes, jeg har hørt Gundersted?

3 Synes om

Jeg har boet flere steder. Jeg flyttede til Volsted lige udenfor Støvring i 2008 med min datters far. Da vi gik hver til sit var jeg først I Skaarup ved Haverslev, derefter i Gunderup ved Gistrup. Så flyttede jeg i et lille hus i Blenstrup 7 km syd på, hvor jeg kun var i få måneder, fordi jeg rendte ind i Lars :blush:
Vi bor i Bælum mellem Hadsund og Aalborg.

2 Synes om

Ah, det var Gunderup, jeg kunne huske. Og det er jo ikke Gundersted :blush: Og nu du skriver det, ved jeg jo også godt, det er Bælum, du bor i nu. Min søster har boet i Bælum engang for mange, mange år siden :slight_smile:

1 Synes om

Så er der nogle af os som er lidt mere indfødte end andre :joy: … i min familie er man kun ægte, hvis stamtavlen :face_with_hand_over_mouth: siger, at der er Vendelboer på begge sider mindst 6 generationer tilbage og jeg er meget ægte :sunglasses::stuck_out_tongue_closed_eyes::joy:

6 Synes om

Det kan vi godt mærke :wink::stuck_out_tongue_winking_eye::crazy_face:

Jeg må være RIEX så :sunglasses: Min fædrende side er meget ægte, min mor er import fra Gesten ved Vejen :smile:

Birk har bestemt kattenes familieforhold… Gnyf er Ottos

Jeg har fået at vide, at det er 5… Som gjorde mig meget glad for så er mine børn det ikke :klappe:

Det var jo Luise, der startede kattekollektivet :sunglasses:

1 Synes om

Det var virkelig en god tid derude :joy::heart:

1 Synes om

Altså et resultat af BYB tsk tsk tsk :wink: :grin:

2 Synes om

Hov hov! Måske var det et godkendt avlsprogram.

De kan jo have haft papirer :wink:

2 Synes om

Altså begge mine forældre hed Pedersen fra fødslen, så uden at have set dokumentation for det, tænker jeg det er et godkendt avlsprogram :grin:
Jeg er i hvert fald eneste barn af 3 der er planlagt :joy:

2 Synes om

Var det linieavl? :thinking:

Jeg er helt ked af at forstyrre det igangværende slag pingpong med sådan et prosaisk spørgsmåle: Har I mon også nået at finde ud af, om det er bedst at aflevere bursæt fredag eller søndag?

1 Synes om

Jamen bursættet er jo bare blevet en detalje i alt den her snak :joy:
Jeg spørger lige :slightly_smiling_face::+1:t2:

3 Synes om

Vi prøvede at tørre beslutningen af på Anne men hun er glat som en ål, så jeg har taget besætningen om, at vi tager det med på søndag når vi kører retur.
Så skriver vi lige når vi kører fra hallen, så ved vi hvornår vi er der :slightly_smiling_face:

Altså ifølge den officielle køreguide ligger den hos dig :smile:


Jeg skal bare sidde “godt” og dele snack ud :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:t2:

Jeg vil allerede nu undskylde overfor dig @galath.
Vi er nok lidt fjogede søndag sidst på dagen :joy::joy::joy:

5 Synes om

Hvilket bringer os tilbage til:

4 Synes om

Dem vil jeg glæde mig til :wink::wink: