Bursæt

Nogen, der kan bruge et rigtig fint, hvidt bursæt, Skattekat-design, med tilhørende kattehule? Dette er vist det bedste billede, jeg har af det i brug:

Desværre er bunden krympet, fordi jeg smed den i tørretumbleren. Det samme er bunden i kattehulen, men den kan nok bruges alligevel

Har man en kat, der hedder Chili, er det helt perfekt, for der er en kant til at sætte på forsiden øverst, hvor det er broderet på. Men Hrönn var altså så forudseende at gøre den aftagelig.

Prisen er porto på forsendelse, med mindre du vil afhente det på Midtfyn :slight_smile:

3 Synes om

Måske andre kan, men jeg kan ikke se billedet :see_no_evil:

Det er derfor, jeg har skrevet bagefter, at det ikke virker :slight_smile: Men jeg sætter det ind nu.

Stod det der hele tiden? Tror ikke det gjorde da jeg klikkede :sweat_smile:

Men nu kom billedet :slight_smile:

1 Synes om

Nej, hvis du klikkede, lige da jeg gemte, gjorde det ikke. Men ja, nu kan det ses. Og det viser jo egentlig ikke så meget af sættet. Mest af hulen. Men man kan se det smukke stof.

1 Synes om

Så fandt jeg alligevel et par billeder mere, som viser hele sættet:

6 Synes om

Jeg mener, Brita Rodam i hvert fald tidligere (så er alle forbehold inkluderet - det er 100 år siden, jeg har set hende sidst) havde nogle bursæt i sin stand, som nybegyndere kunne låne. Hvis ikke andre er interesseret, ville det da være et godt formål :smiley:

2 Synes om

Ja, jeg tænkte også ala “giv det til Brita ellers, hun kan tjene på det :smil: Og ellers aftager jeg gerne :hoho:

Som I kan se, forsøger jeg ikke at sælge det. Det har jeg prøvet før, og der var ingen takers :slight_smile: Så det vil være helt fint med mig, at Britta får det. Problemet er bare, at så kommer jeg til at betale for at donere det, fordi det skal sendes. Jeg kender ingen her på Fyn, der tager på udstilling, som kunne agere stafet.

1 Synes om

Vi kører over Fyn fredag og søndag og kan evt samle det op :slightly_smiling_face:
Ellers skal jeg til Sverige om nogle uger og der kan vi også aftale noget :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

3 Synes om

Fredag eller søndag passer fint. Vissenbjerg rasteplads?

Jep. Jeg aftaler lige med @anne_p og @_DK_Sugieh om det bliver den ene eller den anden vej :slightly_smiling_face::wink:

Jeg ville insistere på fredag … søndag har de tre jydedamer tilbragt en hel weekend sammen

4 Synes om

Nu er jeg heldigvis den mest normale af dem, så vi klarer den nok :wink:

2 Synes om

:klappe:

Det er en udtalelse jeg vil påstå du faktisk ikke er i stand til at komme med :stuck_out_tongue_winking_eye:
Desuden er du i undertal på den :joy::wink:

1 Synes om

WHAT? :flushed: Du blendede sgu da meget godt ind :joy:

1 Synes om

Kan du komme med et modargument? :joy:
@anne_p trækker pænt ned :joy::joy::joy:

Du er ikke Vendelbo :sunglasses::grin:

1 Synes om

Men jeg kommer ikke til med at sidde i den bil :wink: