Buster leger

Har lige siddet og kigget mine album igennem, og fundet nogle billeder af Buster i leg.

Snørebånd: Her har Buster opdaget min brors snørebånd, og prøver at uskadliggøre det.

Så er der den første hjemmebragte fangst - i hvert tilfælde den første jeg så - den er død på billedet, men den skulle alligevel kastes lidt rundt. Kort tid efter var den ikke sjov længere, og så gik man da bare ud og fandt noget andet at lege med.

Så er der Slavens hjemmelavede legetøj, af piberensere og fjer, det var også spændende, i hver tilfælde de første 30 sekunder.

Den nye drillepind vakte lykke, men snoren var Buster ikke godt venner med, så den blev bidt over i løbet af et par minutter…

Til sidst - noget rigtig sjovt legetøj, nemlig en foderbold…

Skønne billeder. -wehuu -wehuu -wehuu

Tak for kigget , han er godt nok en dejlig mis :wehuu:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Buster, du er bare så dejlig - hvor er din moar heldig at bo til leje hos dig.

-høhø

Fine billeder - tak for kigget.

Umh, rigtig dejlig missekat, ham Buster :slight_smile:

Dejlige billeder af en dejlig aktiv kat :wehuu::wehuu::wehuu:

Buster takker for de fine ord :smiley:

Søde dejlige smukke Buster.
Dejlige billeder af ham.
Knus Elin

Hvor er det nogle skønne billeder af en skøn misser :wehuu:

Hvor er han da bare skøn :wehuu::wehuu::wehuu:

Hihi hvor er han dejlig :wehuu:
Vi har også sån en foderbold, men drengene synes den er for tung at bruge og de har ik tålmodighed til at vente og kæmpe for føden :tihi:

[QUOTE=Celina;114495]Hihi hvor er han dejlig :wehuu:
Vi har også sån en foderbold, men drengene synes den er for tung at bruge og de har ik tålmodighed til at vente og kæmpe for føden :tihi:[/QUOTE]

Nogle gange er det bare almindeligt tørfoder jeg kommer i foderbolden, og så gider Buster den ikke rigtig.
Men hvis jeg kommer “godbids-foder” i - egentlig almindeligt tørfoder, men noget andet end det der er ad libitum i madskålen - så skal han nok få tømt bolden…

Buster er simpelthen en af de mest nuttede og charmerende stribemisser, jeg nogensinde har set.
Skønt at høre om ham, og se billederne af den søde kat (undskyld, Buster, stormægtige kat) :stuck_out_tongue:

Ih, en dejlig misser :wehuu:

Buster takker - endnu en gang - for alle de pæne ord.
Skulle hilse fra ham og sige at det der med at lege er noget man kun sjældent nedlader sig til, som en voksen herre på 4½ er det mere relevant at sørge for at Slaven gør som man ønsker, såsom at fylde madskålen, åbne døren til løbegården og sådan…

Dejlige billeder af en rigtig skøn lege-misser:wehuu: