Bustur til World show 2012 fra Sjælland?

Jeg syntes at det er et kanont tiltag Jyrak laver. Men der er altså lidt langt til Billund fra Albertslund :ups: og skal man med tog til Billund med stor transport, tasker osv osv… Ja, det kan jeg altså ikke lige forestille mig hvis man kun er en person der skal afsted uden hjælpere.,

Så derfor:

Er der interesse for at lave en bustur fra Sjælland til World showet?

Eller Bus fra Sjælland til Billund, og så hoppe på bussen som jyrak arrangere?

Tog til Billund kan slet ikke lade sig gøre, men hvis der støder en flok til fra Sjælland, så kunne vi arbejde på ét opsamlingssted en del tættere på motorvejen end lige Billund… Giv lyd, hvis det har interesse, så skal jeg gerne bede Brian prøve at arrangere noget.
VH
Susanne

Det lyder da rigtig fristende :slight_smile:

Vejle er jo da ikke ret langt fra Billund. Og der kører tog fra alle mulige retninger og til Vejle :slight_smile:

Så der var måske en idé at samle folk op i Vejle så?

[QUOTE=TrekkieGrrrl;791675]Vejle er jo da ikke ret langt fra Billund. Og der kører tog fra alle mulige retninger og til Vejle :slight_smile:

Så der var måske en idé at samle folk op i Vejle så?[/QUOTE]
Vi mangler lige nogle tilkendegivelser af interesse :slight_smile: Så kan rigtigt mange ting lade sig gøre :slight_smile:
VH
Susanne

Hvor er det, det afholdes i år?

Zagreb, Kroatien.
Og tag endelig fat i Brian på [email protected], så han kan samle indtryk, tilkendegivelser, bookinger, forespørgsler osv. - det er det, vi har ham til :slight_smile:
VH
Susanne

Susanne

Okay - Tak :slight_smile: Men jeg ville bare hører hvor i sku til :slight_smile: Jeg deltager ikke i år.

Det er da alt for tidligt at sige :slight_smile: Hvem ved hvor bidt af udstillingsbacillen du kan nå at blive inden da :høhø:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;792035]Det er da alt for tidligt at sige :slight_smile: Hvem ved hvor bidt af udstillingsbacillen du kan nå at blive inden da :høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg tror jeg er bidt hårdt nok :muhaha: Men med eksamner og en mand der spiller paintball, tror jeg næppe det lader sig gøre at jeg rejser til croatien :S