Bygkorn ..Øv

Jeg så sidder man her med et bygkorn og ligner noget der er løgn…
Mit v øjenlåg er hævet og rødt… mit øje er næsten helt lukket…
Nå,men håber det snart går væk :kryds::kryds:

Har ellers ikke haft sådan noget siden jeg var barn og havde helt glem hvor irriterende det var :mad:

Jeg fik engang en tupe et eller andet på apoteket, der skulle hjælpe. Men måske det er i starten af bygkornet og ikke, når man først sidder med et stort et, at det hjælper -surrender

God bedring.

Øv din stakkel -kramer

AAAAAARGH havde et for mange år siden og det er bare rigtig træls:thumbdown::thumbdown:

Øv, hvor træls. :frowning: Har aldrig haft et, og det skal jeg vist være glad for. :open_mouth:

-kramer -kramer

ej øv… sikke noget ged!!

rigtig god bedring… :blomstergave:

Øv, din stakkel… min kæreste får det jævnligt, han siger at det hjælper at hive den øjenvippe ud som den sidder ved. Så det kan du jo prøve… Men om det passer ved jeg ikke, jeg tør intet garanterer :tihi: :sshh:

Tak skal i ha alle sammen…

Ja,det er altså noget møg…
Det gør jo ikke ondt,men det irriterer øjet og det svært i at klø i det og når det er så hævet,ligner man altså en der har fået et par på hovedet :donk:

Øv hvor dumt at få den slags.
Det er jo en betændelsestilstand i en hårsæk så måske du kan få lægen (:tihi: var lige ved at skrive dyrlægen) til at udskrive dig en receot på noget penecillin.
Et bygkorn er faktisk en lille byld, så jeg kan godt forstå det generer

Et gammelt husråd er at smøre det med “morgen-spyt”, altså før man har spist og drukket!
Jeg har prøvet - og det hjælper faktisk ret hurtigt.

Godmorgen …

Jeg har fået en fridag i dag.
Mit øje er nu helt lukket og jeg kan ikke se,så kl 8 må jeg vidst hellere ringe til lægen… og turen på Apoteket bliver den eneste gang jeg skal på gaden i dag .
Hold kæft hvor ser jeg ud -surrender

[quote=Linette;186653]Godmorgen …

Jeg har fået en fridag i dag.
Mit øje er nu helt lukket og jeg kan ikke se,så kl 8 må jeg vidst hellere ringe til lægen… og turen på Apoteket bliver den eneste gang jeg skal på gaden i dag .
Hold kæft hvor ser jeg ud -surrender[/quote]

God bedring med øjet, håber snart det går fremad med det:kram:

Det er lidt pudsigt, Nicki min ældste søn, vøgnede op med bygkorn lørdag morgen. Vi kørte en tur til lægen, og fik noget Fucithalmic, som hans øje skal dryppes med morgen og aften. Det er allerede betydeligt bedre i dag :slight_smile:

[quote=kamikaze;186449]Øv hvor dumt at få den slags.
Det er jo en betændelsestilstand i en hårsæk så måske du kan få lægen (:tihi: var lige ved at skrive dyrlægen) til at udskrive dig en receot på noget penecillin.
Et bygkorn er faktisk en lille byld, så jeg kan godt forstå det generer[/quote]

Man giver normalt (læs aldrig set) penicillin til et bygkorn. En gang imellem får folk udskrevet nogle øjendråber til det, men som regel er det bare at give det tid til at hele at sig selv

Jeg har fået Kloramfenikol salve som jeg skal smøre 4 gange om dagen…
Så nu håber jeg det går hurtigt væk :slight_smile: