Byron / Uni sammenførelse del II

Krydser og håber på det allerbedste.

Jeg tror ikke jeg lukker dem sammen i dag for Byron har sagt små klikke lyde af Uni da hun kom stormende ned af trapperne da jeg stod op. (det er Byron der er bag netdøren) og så er der sket et eller andet på førstesalen som skræmte dem. Det eneste jeg så var et en drillepind faldt ned ad trappen så jeg syntes der er lidt spændinger og lidt nervøsitet bland dem lige nu. :s:S:S

Men jeg skal nok skrive inden jeg lukker dem ud.

men skal de også have adgang til haven når det sket :? vil det være smart eller ej :?

[quote=Lord Byron;221385]Jeg tror ikke jeg lukker dem sammen i dag for Byron har sagt små klikke lyde af Uni da hun kom stormende ned af trapperne da jeg stod op. (det er Byron der er bag netdøren) og så er der sket et eller andet på førstesalen som skræmte dem. Det eneste jeg så var et en drillepind faldt ned ad trappen så jeg syntes der er lidt spændinger og lidt nervøsitet bland dem lige nu. :s:S:S

Men jeg skal nok skrive inden jeg lukker dem ud.

men skal de også have adgang til haven når det sket :? vil det være smart eller ej :?[/quote]
Hej Sanne

Har vi en sjælden gang konflikter herhjemme, så foregår det altid kun i huset…aldrig i haven. Det er som om at kattene har en indbyrdes klausul om at haven er fristed. Så lige præcis haven, villle jeg bruge som “aflastning”.

krydser fingre for at det kommer til at gå smertefrit.

Så er der endelig nyt…

Sammenføringen startede i går - dog med en rigtig dårlig start men heldigvis kom Regitze mig til undsætning og fik mig ned på jorden igen for jeg var vist rimelig ude af dem.

Vi tog frem og tilbage mellem hendes smukke 6-kløver og mine “kamphunde”.
Men heldigvis fandt vi ikke løse totter når vi kom tilbage for at se til dem, i nat sov jeg hos Regitze og da vi kom hjem til Byron og Uni virkede alt normalt.

vi har så være på rundtur efter en trekantet jumbo kattebakke i dag (uden held) og da vi kom hjem igen så det heller ikke ud til at der har været ballade.

De modtog os begge i døren uden at han blev sur og de har spist af samme tallærken uden brok. men han har været efter hende fordi hun løb i haven og da jeg havde vinken farvel til Regitze og gik indenfor igen passede det heller ikke Byron at hun skulle komme mig i møde og hun løb under sofaen.

Men det går vist ok… og vi blev enig om at problemet nok er mig og at jeg bliver stresset op. så nu er jeg alene og uuuha hvor er det spændende :uha::uha::uha:

Du får lige en stak :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: herfra.

-kramer

Jeg syntes altså at det lyder til at gå godt :slight_smile:

Hvad med noget nervedæmpene, ikke til misserne men til dig :høhø:

[quote=birtheras;225929]Jeg syntes altså at det lyder til at gå godt :slight_smile:

Hvad med noget nervedæmpene, ikke til misserne men til dig :høhø:[/quote]

Ja, en ordenlig dosis Bach’s blomsterdråber i dit drikkevand :tihi:

Håber de bliver venner snart :smiley: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

[quote=birtheras;225929]Jeg syntes altså at det lyder til at gå godt :slight_smile:

Hvad med noget nervedæmpene, ikke til misserne men til dig :høhø:[/quote]

-LOLja ellers skal jeg drikke mig et kæp i øret :muhaha:

Jamen Asti er ganske udemærket til det :slight_smile:

Jeg har kun Øl og vind og så har jeg vist en flaske fiskefjæs… men så går jeg kold inden længe :tihi:

Har du drukket al din kirsebærvin?? den plejer skisme da nok og virke… :wink: