[QUOTE=En forhenværende bruger;582944]Hvis det er denne klinik http://www.dyrlaegerne.com/ så står det da på forsiden at de har stor erfaring med bla. tandbehandlinger.
Jeg har nu stor tillid til at der findes dyrlæger rundt om som faktisk kan deres håndværk, uagtet de ikke slår det stort op på hjemmesiderne. Eksempelvis mine dyrlæger, som jeg er ganske og aldeles tryg ved, trods det at de er hvad andre vil kalde ko-dyrlæger, mens deres vagtsamarbejdspartner i den grad formår at slå stort op hvad de kan og som jeg ikke har det mindste tillid til efter et stor brøler fra deres side. Så stor at den er røget i Ankenævnet for dyrlæger, og forhåbentlig finder en afgørelse her først i maj.
At man kan bikse en hjemmeside sammen så den ser flot ud, ja det har vi jo lige set indenfor vores egne rækker, ikke er det samme som at man har styr på tingene.
Held og lykke med Filurs tandbehandling.[/QUOTE]
Og klikker man nærmere ind på siden og læser om, hvilke tandbehandlinger, de kan udføre, så står der stort set kun noget om tandrensning.
Og når de så oven i købet selv skriver “Ved knækkede tænder kan det være nødvendigt at trække tanden ud, hvis nerven er blottet”, ja så fremmer det ikke ligefrem min tillid til, at det er noget, de har erfaring med.
Og bare fordi, at du har erfaring med, at dyrlæger med en stort opslået hjemmeside laver noget makværk, så kan man jo altså ikke overføre det på alle.
Jeg siger bare, at det er ikke et sted, hvor JEG ville vælge at få lavet tandbehandlinger på mine katte. Hvad andre gør, må de selv om.