Ca pris på udtræk af tænder på kat

Bedrevidende? Tak for kaffe! Jeg melder ud, at ud fra det jeg har set, så var det ikke noget, jeg ville binde an med, at I så vælger at tolke det som alt muligt andet, det må stå for jeres egen regning.

Værsgo’ at diskutere videre, jeg gider ikke at blive hakket ned, fordi jeg åbenbart vælger anderledes, så nu kan I fortsætte diskussionen uden mig.

Jeg tror altså også at dyrlæger til en vis grænse bruger et sprog så hr. og fru danmark kan forstå det. Min dyrlæge som er uddannet tanddyrlæge sagde da også at Brazil havde fået trukket tænder ud … også selv om de er opereret ud.

Hånden på hjertet hvormange siger deres kat lige skal hen og have tand- ekstraktion når i snakker med folk . For skal det være helt rigtig hedder det hedder ikke operere men ekstraktion. Er vel nærmere en amputering end en operation, nu vi er i gang med at bruge andre udtryk end de almene danske hr og fru danmark udtryk, der fjernes jo noget fra kroppen af. Man kalder det da også aflivning selvom det ikke just er fagudtrykket men det kalder man det alligevel. Kan ikke huske hvad fagudtrykket er men har set det på nogle dyrlæge sider og tænker da WHAT …nåååå aflivning. :ups:
Hun nævnte at det var noget “pille arbejde” så hun operere skam den ud rykker ikke bare og har prøvet det mere end en gang. Hun fik også nævnt det berygtede ord på et tidspunkt i samtalen det studsede jeg da over for sådan snakker jeg ikke lige. Jeg skulle da selv slå ordet ekstraktion op første gang jeg faldt over det.

Skal nok komme med opdate når vi er vel hjemme igen :slight_smile:

Søgte på dyrlæge huset og fandt kun 2 negative kommentarer: Manden har ikke forstand på hunde(uden et eksempel) og selvsamme roste den dyrlæge der skal operere filur til skyerne. Så et eller andet med en hest der ikke gav mening. Ellers roste alle andre dem til skyerne og sagde stedet emmede af kærlighed til dyrene og det kunne man let høre i telefonen. :thumbup:

Jamen go for it! Hvis du har en god mavefornemmelse, så go for it! Du har talt med damen, og hvis det har virket betryggende, så følg mavefornemmelsen. Den er såmænd ikke det værste man har, og nogle gange er det det eneste, man har…
VH
Susanne

Det er da helt i orden ikke at være rutineret/have dybdegående kendskab - er man blevet gjort bekendt med det på forhånd.