Camping for burmesere :-)

Hvad gør man, når man er afhængig af at komme ud i haven og det regner cats and dogs ??

Man gør da sådan her:

Skøre Mea VIL ud i al slags vejr, så er det da godt hun har sit udendørs telt fra petplanet.com.:rock:

Bær over med kvaliteten det er taget gennem køkkenvinduet tidligt i morges.

KH
Linda

Fantastisk :smiley:

AI, hvor sejt. Missecamping i regnvejr

Det er simpelthen et genialt telt :wehu:

Og en meget klog burmeserpige - men det undrer mig nu ikke :hjerte::hjerte:

Tossede kat!! :klapper:

Bedre bliver det da bare ikke. :smiley:

:slight_smile: Selvfølgelig har man da opdraget sit menneske til at sørge for tørvejr udendørs også! :rock:

:slight_smile: Det er genialt, men der er jo også en burmeser:)

Men det er da også bare hyggeligt at ligge i telt når det regner :smiley:

Skønt billede - pyt med regnen, bare man kan sidde i læ. :slight_smile:

Klog kat…:smiley:

Hvor er det altså sødt hun lige kigger ud af teltet :høhø:

:smiley: yderst fornuftig misser og ret fedt telt :slight_smile:

Sådan lige OT, hvordan er det sikret mht vind? Kunne da godt finde på at investere til egen lille have :slight_smile:

Nåååå, så kan de nyde "udevejret "altid:)

Cats og Conni

[QUOTE=DK Sugieh;879642]:smiley: yderst fornuftig misser og ret fedt telt :slight_smile:

Sådan lige OT, hvordan er det sikret mht vind? Kunne da godt finde på at investere til egen lille have :)[/QUOTE]

Det er slet ikke sikret, men kunne sagtens med en snor og en pløk, har to der står på terassen, men min lille have er meget i læ.

KH
Linda

Så fin den var i fargen.
Jeg fikk noe lignende fra Argentina i gave til eieren av Please. Men den har alle slags glade farger og er ikke særlig passende å ha fremme til alle tider.
Mulig den kunne være på hverandaen min hmmm, selv om dem mest ville foretrukket at jeg stod der ute å holdt paraplyen over dem :stuck_out_tongue:

[QUOTE=mea culpa;879739]Det er slet ikke sikret, men kunne sagtens med en snor og en pløk, har to der står på terassen, men min lille have er meget i læ.

KH
Linda[/QUOTE]
Mange tak :slight_smile: Vil lige se lidt nærmere på det… synes godt nok det er smart og kan forestille mig at mine ville finde det yderst anvendeligt :slight_smile:

Jeg kan kun rose petplanet, faktisk er det der står i haven rester, forstået på den måde at der var en rift i en af siderne da jeg modtog hele arrangementet, jeg tog et billede og mailede derover, de skrev at de fluks sendte et helt nyt arrangement og jeg bare skulle bruge det jeg kunne af det først sendte - hurtigt og helt uden beregning, det var service.

Derfor har vi nu til både inde og ude, og noget der slet ikke er pakket ud endnu, det får lov at vente til jeg igen skal have små poter i huset :slight_smile:

KH
Linda

hvor er det genialt!

Hvor er det et fedt telt! Og et skønt billede :smiley: