Carlos Santana

D. 12.7 fik Carlos’ datter, Time, 4 killinger :ok:
1 pige og 3 drenge.

Det var lidt sjovt, for de er født på Carlos’ 3 års fødselsdag, så derfor tænkte jeg at de skulle have navne efter Carlos Santana sange :slight_smile:

Faderen er min import fra sidste år Almaros Jordano og det er begge’s første kuld :slight_smile:

Alle 4 trives og de ser super ud, så er meget spændt på at se deres videre udvikling :hjerte:

Catika’s Naima :hjerte:

Catika’s Foo Foo :hjerte:

Catika’s Mingus :hjerte:

Catika’s Gitano :hjerte:

Det er jo en flot fødselsdagsgave - selv om jeg er sikker på at Carlos hellere er fri :høhø: Tillykke med dem. Især hunkillingen ser spændende ud.
Ikke mindst spændende at se hvad Jordi kan give. Men morkatten har jo super type så det kan kun blive godt.

Øj, de er nuttede :wehuu:Og stærke i farven ser det ud til :slight_smile: (ikke at jeg ved så meget om ticked tabby, men er der ikke noget med at de mørke vildtfarvede killinger får en god ticking senere hen:?)

[QUOTE=Teresa Guldager;1189072]Det er jo en flot fødselsdagsgave - selv om jeg er sikker på at Carlos hellere er fri :høhø: Tillykke med dem. Især hunkillingen ser spændende ud.
Ikke mindst spændende at se hvad Jordi kan give. Men morkatten har jo super type så det kan kun blive godt.[/QUOTE]

Tak og ja det er godt nok spændende at se hvad de bliver til :wink:

Jo du har ret :slight_smile:
Men meget sort betyder som regel også striber på benene, men får de farve så udligner det som regel :slight_smile: