Det er jo en flot fødselsdagsgave - selv om jeg er sikker på at Carlos hellere er fri :høhø: Tillykke med dem. Især hunkillingen ser spændende ud.
Ikke mindst spændende at se hvad Jordi kan give. Men morkatten har jo super type så det kan kun blive godt.
Øj, de er nuttede
Og stærke i farven ser det ud til
(ikke at jeg ved så meget om ticked tabby, men er der ikke noget med at de mørke vildtfarvede killinger får en god ticking senere hen:?)
[QUOTE=Teresa Guldager;1189072]Det er jo en flot fødselsdagsgave - selv om jeg er sikker på at Carlos hellere er fri :høhø: Tillykke med dem. Især hunkillingen ser spændende ud.
Ikke mindst spændende at se hvad Jordi kan give. Men morkatten har jo super type så det kan kun blive godt.[/QUOTE]
Tak og ja det er godt nok spændende at se hvad de bliver til 
Jo du har ret 
Men meget sort betyder som regel også striber på benene, men får de farve så udligner det som regel 