Cassie's piger 3 uger

Så er de 2 bananer rundet 3 uger i dag og det går fremad med dem begge :slight_smile:

For 4 dage siden startede jeg med at give dem fast føde, da jeg stadig syntes de hang lidt i bremsen og det har altså også hjulpet gevaldigt. jeg har fået et par mere rolige killinger og det er jo fantastisk :thumbup:

Lillepigen er stadig “lille”, men har da 3 doblet sin vægt og vejer nu 251 gr. :ok:
Store pigen vejer 305 gr. så jeg klager ikke :cool2:

de er begge meget kontaktsøgende og spinder så snart jeg tager dem op :hjerte:
Og så har jeg store problemer med at finde på navne, men der er jo tid nok :slight_smile:

Lillepigen :hjerte:

Storepigen :hjerte:

Hvor er de bare fine :hjerte::hjerte: Dejligt at høre, de er kommet så godt efter det trods den halvdårlige start :thumbup:

Hvor er de bare nuttede :hjerte::hjerte:

:smelter:

Nuuuui :hjerte:

Hvor er de søde de to piger :love2: :love2: :love2:

hvor er de bare SØDE!!!
De må gerne bo herhjemme??

Det ser i hvert fald ud, som om de trives fint. De ser livlige og klarøjede og friske og fulde af spilopper ud :slight_smile:

Det manglede nu også bare i betragtning af det hårde arbejde, du har lagt i dem indtil nu :ok:

Du har haft dit slid med dem, men når man ser de to små ballademagere i så fin form begge to, må man sige. det har båret frugt. :ok:
Hvor er de fine og dejlige. :hjerte:

Auuuuw! :wehuu:

Ja men de bliver jo som forventet bare dejligere og dejligere, jeg må vist hellere lade være med at kigge med mere på dine tråde!!! :slight_smile:

Tak alle sammen :slight_smile:

[QUOTE=galath;746341]Det ser i hvert fald ud, som om de trives fint. De ser livlige og klarøjede og friske og fulde af spilopper ud :slight_smile:

Det manglede nu også bare i betragtning af det hårde arbejde, du har lagt i dem indtil nu :ok:[/QUOTE]

Jo tak, de er fint livlige og raske ( på trods af Lillepigen spiser med hele hovedet, så det er i øjne o.a.:tihi: )

[QUOTE=FinnFrode;746372]Du har haft dit slid med dem, men når man ser de to små ballademagere i så fin form begge to, må man sige. det har båret frugt. :ok:
Hvor er de fine og dejlige. :hjerte:[/QUOTE]

Jo det var en noget svær start, men det lykkedes :thumbup:

og her er det så jeg mangler min ENIG knap…flot flot arbejde du har lagt i de små…

Det med navnene er jo nemt

Lille Darling

Store Darling

:smelter: :smelter: :smelter:

Tak for de søde ord :ups:

[QUOTE=Annette O;746489]Det med navnene er jo nemt

Lille Darling

Store Darling

:smelter: :smelter: :smelter:[/QUOTE]

Det er dælme sjovt, har lige snakket navne med min datter og svigersøn og de sagde det samme :tihi:

Ihh hvor er de dog blevet store :smiley: …men hey hvad er der dog i vejen med navnet Circus :tihi:

Nuiiii … hvor er de bare skønne :inlove:

Hvor ER de dog bedårende

Tine, de er aldeles bedårende. De ser ud til at trives fint - nu går det hurtigt fremad …

De er sgu nuttede :inlove:

Hvad med Babydoll og Cutiepie ?? :tihi:

Jeg er solgt :wink: