Cassie's piger 7 uger... Hjælp

[QUOTE=Temple Bar;766966]Jamen, jeg har én gang givet et godt forslag til en opdrætter, der skulle bruge et D-navn - og hun turde ikke bruge det, så nu kan du blive udfordret :stuck_out_tongue:

Jeg stemmer på Drunken Duchess - og ellers bruger jeg det sgu selv, når jeg kommer så langt :høhø::høhø::høhø:

Men tøserne er jo bare dejlige og lækre og smukke, så de kan jo hedde hvadsomhelst :hjerte:[/QUOTE]

Och blir det en Duchess så heter deras oldemor Duchess Ailsa :tihi:

Längtar till imorgon när jag ska få gosa med dem :hjerte: :hjerte:

:hjerte: Angel Eyes :hjerte: - Hvad med “Dazzling Angel Eyes”, eller “Dancing Angel Eyes”, eller “Dreamy Angel Eyes” - Du må ikke tage Angel Eyes fra hende PLEEEEEAAAAASSSSEEE!!!
Hvor er hun bare vidunderlig. Jeg er glad for jeg ikke er opdrætter, jeg ville aldrig have været i stand til at få killingerne solgt >.<

Hende den lille fræksak kan hedde “Devil’s little Dharma”, eller “Daddy’s little Devil”?

Dazzling Angel’s Eyes, yessss, det stemmer jeg for - og foreslår Daring Dharma til fræksakken - ligefrem Djævelen selv er hun vel ikke :wink: Tror, at Daring Dharma vil slå godt an i USA :slight_smile:

Og så er der jo spørgsmålet - hvem af dem skal du beholde selv ?

Et navn har jo betydning også når man selv vil beholde katten…

Navne kan jeg desværre ikke hjælpe dig med…og slet ikke lige p.t…for jeg er med billederne af dine smuksakker lige blevet henført til en eller anden mærkelig tilstand, som dog føles enormt dejlig :slight_smile:

Hold da op, hvor er de bare blevet helt utrolig smukke!! Mit hjerte glædes virkelig over de 2 smuksakker - de er en fryd for øjet! :slight_smile:

Knus Gitte

[QUOTE=Temple Bar;766966]Jamen, jeg har én gang givet et godt forslag til en opdrætter, der skulle bruge et D-navn - og hun turde ikke bruge det, så nu kan du blive udfordret :stuck_out_tongue:

Jeg stemmer på Drunken Duchess - og ellers bruger jeg det sgu selv, når jeg kommer så langt :høhø::høhø::høhø:

Men tøserne er jo bare dejlige og lækre og smukke, så de kan jo hedde hvadsomhelst :hjerte:[/QUOTE]

Duchess kan jeg godt li’, men Drunken er ikke lige min kop the :tihi:

[QUOTE=MoMo;767051]Dancing Doris Meaning, origin and history of the name Doris - Behind the Name

Dazzling Daphne http://www.behindthename.com/name/daphne[/QUOTE]

Ikke så ringe, men jeg kan altså ikke med Doris :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Foxglove’s;771722]Och blir det en Duchess så heter deras oldemor Duchess Ailsa :tihi:

Längtar till imorgon när jag ska få gosa med dem :hjerte: :hjerte:[/QUOTE]

Glæder mig også :ok:
Og vi skal stemme om navne :smiley:

[QUOTE=Osquary;771725]:hjerte: Angel Eyes :hjerte: - Hvad med “Dazzling Angel Eyes”, eller “Dancing Angel Eyes”, eller “Dreamy Angel Eyes” - Du må ikke tage Angel Eyes fra hende PLEEEEEAAAAASSSSEEE!!!
Hvor er hun bare vidunderlig. Jeg er glad for jeg ikke er opdrætter, jeg ville aldrig have været i stand til at få killingerne solgt >.<

Hende den lille fræksak kan hedde “Devil’s little Dharma”, eller “Daddy’s little Devil”?[/QUOTE]

Hun ER en Angel Eyes, så det bliver ikke ændret, men jeg kan godt lide dine forslag om et navn med D foran :ok:

Godt nok er hun strid, men hun er ingen djævel :smiley:
Daring Dharma bliver tilføjet listen :ok:

[QUOTE=Teresa Guldager;771855]Og så er der jo spørgsmålet - hvem af dem skal du beholde selv ?

Et navn har jo betydning også når man selv vil beholde katten…[/QUOTE]

Som de ser ud nu, hælder jeg til den store pige :cool2:

[QUOTE=DK Nemador;771860]Navne kan jeg desværre ikke hjælpe dig med…og slet ikke lige p.t…for jeg er med billederne af dine smuksakker lige blevet henført til en eller anden mærkelig tilstand, som dog føles enormt dejlig :slight_smile:

Hold da op, hvor er de bare blevet helt utrolig smukke!! Mit hjerte glædes virkelig over de 2 smuksakker - de er en fryd for øjet! :slight_smile:

Knus Gitte[/QUOTE]

Tak Gitte for de vældig søde ord :slight_smile:

Hvor er det dejligt, at du kan bruge vores ideer - og hvor er det skønt at se fotos af de 2 piger! Det er sådan en tråd, man (jeg) bliver rigtig glad af, og igen: Det er en af de racer, som jeg elsker! Kan ikke dele hjem med dem, men elsker dem alligevel. Vil gerne være sitter for racen en dag… Sikken karakter, de har! Og et meget charmerende udtryk :slight_smile: