Cassie's piger 7 uger... Hjælp

Så er de 2 baryler nu blevet 7 uger og jeg er helt blank på navne, så I må altså hjælpe mig :slight_smile:

Jeg er selv ude i noget Wet Wet Wet tema og de 2 navne jeg har kig på er Angel Eyes til den lille pige og Sweet little Mystery til den store pige…

Så har jeg tænkt græsk Mytologi, da Cassie er navngivet herefter.
Da jeg reelt er nået til bogstav D, har jeg tænkt på Daphne til den lille og Demeter til den store, men jeg syntes ikke rigtig det klinger.

Og ellers er jeg total blank :uha:
Så kom glad med D navne (gerne 2 navne) og ellers input til tema :bebe:
Gerne navne de forstår og kan udtale i USA, da den ene måske skal “over there”:cool2:

I får lige lidt billeder :cool2:

Lille pige, hun har de sødeste engleøjne, deraf Angel Eyes :hjerte:
Hun er en total sød lille fis og lidt mere tilbageholdende end søster

Så er der den store pige, som drøner derudaf og kravler højt op på alt hun kan komme til. Hun er ikke bange for noget og muler gerne de store katte :uha:

Åååååårh hvor er de dejlige :smelter:

Specielt Angel Eyes :hjerte: :hjerte: Hun kan da ikke hedde andet!

Altså at se ud fra deres billeder burde det være Lillepigen og Bissen:tihi: Ej jeg har ikke noget forslag til navne men vil bare lige sige hold da op et par dejlige piger. En sød og meget nuttet en og en tjaaaaa bisse/bølle:muhaha: af rang - hold op hvor kan man bare se det på hende.

Hold nu op…de bliver da om muligt kønnere og kønnere :wehuu:

Hvad med Darling Diva til englen og Dazzling Delilah til den lille frække?

Glemte helt: :smelter::smelter:

Angel eyes passer meget godt til den første :besvimer: hun er dejlig, det er du nu begge to :hjerte:

Det var også nogle gode navne og så med D :thumbup:

Hvor er de bare blevet lækre … og jeg tilgiver for at vise billeder, men kun fordi jeg lige om lidt selv har killinger.

Med hensyn til navne har jeg bla. brugt www.behindthename.com

Åh! Hvor ér de da bedårende!! :inlove: :inlove: Specielt billederne af Angle Eyes får mig da helt til at smelte! :besvimer:

Ja, jeg stemmer for at de får samme navn begge to; “Drop Dead Beautiful”… er du gal de går jo rent ind!!!

Mht navne, så er græske navne måske også en mulighed? Altså ikke kun mytologi, men græske navne generelt… :slight_smile:
Der er en side her http://www.babynamenetwork.com/Baby-Names/5/Greek/girl.htm

Skønne serie med de to tøser. Nu begynder de for alvor at udfolde deres forskellige personligheder - og man kan ligefrem se det på billederne. :smiley:

Tja… Cassandras skønhed måles op mod selveste Afrodite og Helena, så der er måske en ide?

Demeter…Demeterhymnen er et utroligt smukt digt - der angiver mysteriet bag nogle forskellige riter omkring årets gang, men lad nu det ligge, det er nok liiiidt for langhåret i forhold til at give katte navne :smiley:
Men altså… Demeters datter hed Kore… hun blev bortført til underverdenen af Hades og blev dernede kaldt Persephone
Synd du ikke har tre piger, så kunne du bruge alle tre navne fra hymnen :slight_smile:

Daphne ville jeg kun bruge til en killing, som skulle ud som kastrat… Historien bag navnet er at nymfen Dafne blev forvandlet til et laurbærtræ for at undgå Apollos (erotiske) forfølgelse - lidt surt, at jinx’e en måske avlskat med navnet på en sippe :wink:

Så hellere Danaë
“From Δαναοι (Danaoi), a word used by Homer to designate the Greeks. In Greek myth Danaë was a princess of Argos and the mother of Perseus by Zeus, who came to her in the form of a shower of gold.” (kilde, behindthename.com) Især detaljen med at være lavet af guld passer så fint på somalikattens glødende farver :slight_smile:
Og Danaë er meget tæt på at lyde som Dane = dansker :wink: Fint navn hvis den ene skal til udlandet…

Donna Delight - Diva Delux - Danah - Drama - Destiny :inlove:

Åååååhhh de er dejlige, tror min næste mis må blive en vildtfarvet somali :wehuu:

Og jeg er TOTALT enig med Pia :smelter: Waaaaauuuuuww

[QUOTE=DK*DeLaCour;765929]Åååååårh hvor er de dejlige :smelter:

Specielt Angel Eyes :hjerte: :hjerte: Hun kan da ikke hedde andet![/QUOTE]

Ja det passer SÅ godt til hende det navn, for hun er altså en lille engel :hjerte:

Din beskrivelse af dem er lige i øjet :cool2:

Tak :slight_smile:

Ja det passer nemlig rigtig godt :ok:

Tak :slight_smile:

[QUOTE=solveig;765933]Hvad med Darling Diva til englen og Dazzling Delilah til den lille frække?

Glemte helt: :smelter::smelter:[/QUOTE]

Det er nogle rigtig gode forslag, jeg har gået og sagt navnene for mig selv hele dagen og jeg byttede lidt rundt.
Darling Delilah og Dazzling Diva :høhø:

[QUOTE=Dorte Birkedal;765963]Hvor er de bare blevet lækre … og jeg tilgiver for at vise billeder, men kun fordi jeg lige om lidt selv har killinger.

Med hensyn til navne har jeg bla. brugt www.behindthename.com[/QUOTE]

Den side er gået ned for mig, så meget har jeg studeret den side :tihi:

:klapper::klapper::klapper:

[QUOTE=Eife;765997]Mht navne, så er græske navne måske også en mulighed? Altså ikke kun mytologi, men græske navne generelt… :slight_smile:
Der er en side her http://www.babynamenetwork.com/Baby-Names/5/Greek/girl.htm[/QUOTE]

Tak, den vil jeg kigge lidt nærmere på :ok:

Ja det gør de nemlig og de er simpelthen SÅ dejlige :hjerte:

Så mangler du bare at gramse på dem, så er du helt solgt :tihi:

[QUOTE=Ann K;766149]Tja… Cassandras skønhed måles op mod selveste Afrodite og Helena, så der er måske en ide?

Demeter…Demeterhymnen er et utroligt smukt digt - der angiver mysteriet bag nogle forskellige riter omkring årets gang, men lad nu det ligge, det er nok liiiidt for langhåret i forhold til at give katte navne :smiley:
Men altså… Demeters datter hed Kore… hun blev bortført til underverdenen af Hades og blev dernede kaldt Persephone
Synd du ikke har tre piger, så kunne du bruge alle tre navne fra hymnen :slight_smile:

Daphne ville jeg kun bruge til en killing, som skulle ud som kastrat… Historien bag navnet er at nymfen Dafne blev forvandlet til et laurbærtræ for at undgå Apollos (erotiske) forfølgelse - lidt surt, at jinx’e en måske avlskat med navnet på en sippe :wink:

Så hellere Danaë
“From Δαναοι (Danaoi), a word used by Homer to designate the Greeks. In Greek myth Danaë was a princess of Argos and the mother of Perseus by Zeus, who came to her in the form of a shower of gold.” (kilde, behindthename.com) Især detaljen med at være lavet af guld passer så fint på somalikattens glødende farver :slight_smile:
Og Danaë er meget tæt på at lyde som Dane = dansker :wink: Fint navn hvis den ene skal til udlandet…[/QUOTE]

Tak for forklaringerne, havde læst lidt, men ikke så meget :cool2:

Tak, der er lidt at lege med :ok:

Selvfølgelig skal du have en somali :ok:

Den var også go’ :tihi:

Jamen, jeg har én gang givet et godt forslag til en opdrætter, der skulle bruge et D-navn - og hun turde ikke bruge det, så nu kan du blive udfordret :stuck_out_tongue:

Jeg stemmer på Drunken Duchess - og ellers bruger jeg det sgu selv, når jeg kommer så langt :høhø::høhø::høhø:

Men tøserne er jo bare dejlige og lækre og smukke, så de kan jo hedde hvadsomhelst :hjerte:

Dancing Doris Meaning, origin and history of the name Doris - Behind the Name

Dazzling Daphne Meaning, origin and history of the name Daphne - Behind the Name