Castle Rock Moon On Ice 2 år

Ja vi har en fødselar i dag - vores elskede lille skøre, skægge, smukke Harley dreng -forelsket

Tænk sig to år allerede er gået i selskab med denne dejlige herre, der ynder at drille os tit med ting som at rage alting ned fra hylderne, hvis vi ikke giver ham mad når han vil, sætte sig hårdt på mit ansigt i hængekøjen, hoppe op på ryggen og forvente en gå tur osv osv. Det har aldrig været og er ikke kedeligt med en Harley i huset -høhø

Der er ingen tvivl om, hvem hans forældre er - og vi er evigt taknemmelig for den dejlige dreng de har produceret til os. Jeg har elsket ham siden han var en lille beskidt prut, og det lykkedes mig heldigvis at tigge mig til ham - at han så blev Jakobs måtte jeg jo lære at leve med -muhaha

Et par billeder fra i dag:

Dagen er fejret med blandt andet at Maddox har fanget en mosegris til ham :smiley:

Stort tillykke med ham Mette

han er jo også helt og aldeles skøn pragtfuld og dejlig -forelsket -forelsket -forelsket

Det må da have været en skøn fødselsdags gave -høhø -høhø

-bear -savle -savle -savle

Iiiih hvor er han bare skøøøøøn…

STOOORT tillykke med ham -ballonkitty [oregonian_bear9.gif] -balloons -ballon

-føzda -tillykke

Tillykke med den smukke mis, og sikke dog en dejlig storebror sådan at komme med fødselsdagsgave. [smilie=hate-tunz.gif]
Brita -pote

Stooort Tillykke!!!
For han er en af vor egne og han er en af vor egne…
Så gir´ han nok en lille en, en lille en, en lille en…
Han skal leeeve, han skal leeeve, han skal leeeve højt Hurraaaaaaa

-tillykke

-tillykke -ROCK
Mums - han er smuk -love

Stort -tillykke herfra

Ihh ja, det var jo i går. Men tillykke til den smukke sag, håber han fik noget ordentligt mad :smiley: -føzda -ballon

Tillykke med fødselsdagen til ham i går. Hvor ser han dog bare rigtig skøn og dejlig ud -forelsket

Tak for alle hilsnerne siger Harley -love

Hold op hvor er han skøn -forelsket