Cat Activity Turn Around

det vil godt give af mine lommepenge… tak

Silke-pigen :pote::pote:[/quote]

Send en pb med adressen, så sender jeg i morgen :slight_smile:

:?:?

men… for nu at være helt fair, så var der en anden der muligvis også var interesseret - så skal vi lige give hende chancen ??

:?

Hun kom før mig, nemlig…

Er det ok ??

:slight_smile:

:slight_smile:

Her er hun…

men… for nu at være helt fair, så var der en anden der muligvis også var interesseret - så skal vi lige give hende chancen ??

:?

Hun kom før mig, nemlig…

Er det ok ??

:)[/quote]

[quote=Tante Tut;497354]:slight_smile:

Her er hun…[/quote]

Fair nok, men jeg skal have et svar inden i morgen kl 14. Rejser til færøerne på torsdag og kommer ikke hjem før en måned senere, så bliver nødt til at sende den i morgen, hvis nogen vil have den

:tak::tak:

Ok… vi giver hende lige en chance - og els kan jeg sagtens vente til du kommer hjem, hvis det bliver mig - og hvis du gidz at have den stående ???

Ok… vi giver hende lige en chance - og els kan jeg sagtens vente til du kommer hjem, hvis det bliver mig - og hvis du gidz at have den stående ???[/quote]

Det er intet problem, nu har den jo stået her i 2 måneder :tihi:

Ok… vi giver hende lige en chance - og els kan jeg sagtens vente til du kommer hjem, hvis det bliver mig - og hvis du gidz at have den stående ???[/quote]

Du må gerne købe den,… Hvor er du sød at vente på mit svar:wehuu:
Har nemlig ikke pengene… Så misserne må vente:inlove:

:yah: :yah: :yah:

Ju-biiii…

Så bliver det min…

Tak, søde damer…

:wehuu::wehuu:

Silke-pigen

[quote=Tante Tut;497434]:yah: :yah: :yah:

Ju-biiii…

Så bliver det min…

Tak, søde damer…

:wehuu::wehuu:

Silke-pigen[/quote]

Den skal hun nok blive glad for…:thumbup:
Billeder modtages gerne, hvis hun bruger den…

[ame]Cat Activity Turn Around - YouTube

Det er en video af Slaggy der bruger den. Og Mosier som går og tager godbidderne, når de falder ud :høhø: Han ville bare placere sig lige foran kameraet, så jeg hele tiden skulle flytte ham.

-what Mosier har lige brugt den, helt alene! Det er første gang :yah: Det tog ham godt nok… mange måneder at lære det, men alligevel :rock:

[quote=Blabl;497614]Cat Activity Turn Around - YouTube

Det er en video af Slaggy der bruger den. Og Mosier som går og tager godbidderne, når de falder ud :høhø: Han ville bare placere sig lige foran kameraet, så jeg hele tiden skulle flytte ham.

-what Mosier har lige brugt den, helt alene! Det er første gang :yah: Det tog ham godt nok… mange måneder at lære det, men alligevel :rock:[/quote]

Hvor er de søde… Dyyygtige kat…:hjertehop: