Cat vs. dog

Facebook :rock::rock::rock::rock:

:lol: :lol: Det er simpelthen KLASSE! :smiley:

Sådan et intimiderende katteskul er også noget af det værste… :klapper:

Den er da meget sød :wink: Man kan i hvert fald snakke om respekt.

Når det er sagt, så mener jeg faktisk ikke det er iorden at en kat får lov til at “terrorisere” på den måde. Synes det er rigtig fint at mennesket flytter katten i den sidste video :slight_smile:

Jeg tænker at når mennesket kalder på hunden velvidende at den er bange for katten, der ikke lader den komme forbi, så er det dælme ikke katten den er gal med :slight_smile: Jeg er ret overbevist om at ejerne gør det for at få et sjovt klip i kassen, og det er lykkedes ret godt :slight_smile:
Min ex og min hund skulle heller ikke forbi staldmissen hvis den sad på trappen, men de var perlevenner i det daglige :slight_smile:

Ja den er sjov, men som Vipstøsen synes jeg at ejerne har fejlet i deres sammenføring, at hundene skal gå og være “bange” i deres eget hjem er ikke fair

Her hjemme … Er Bamse ræd for Sparta :smiley:
For lige så sød hun kan være, lige så hurtigt kan hun skifte humør :slight_smile:
De har trodsalt boet med hinanden i 3 år :slight_smile: Og kan godt sammen… Men stirer hun på ham, er han en bange buks og skal ikke forbi hende :slight_smile:
Og hvis hun begynder at gnide sig op af ham står han stille og er stiv som et bræt og kigger væk, smasker og blinker og prøver at dæmpe hende :smiley:
Katte er farlige.
På trods af det har vi måske sådan en hændelse engang om måneden :wink:
Sparta er dronningen her :slight_smile: Og Bamse har den største respekt. Bamse er vokset op med katte hele hans liv :slight_smile: Så han kender de skarpe kløer på forbenene og ved at de kan være farlige.

Lidt sjovt at de har så stor respekt … i de fleste klip sidder katten jo helt afslappet … men måske er det fordi de har dårlig erfaring med et katte-pote-klask :S