Cat vs. dog

Facebook :rock::rock::rock::rock:

:lol: :lol: Det er simpelthen KLASSE! :smiley:

SÄdan et intimiderende katteskul er ogsÄ noget af det vÊrste
 :klapper:

Den er da meget sĂžd :wink: Man kan i hvert fald snakke om respekt.

NĂ„r det er sagt, sĂ„ mener jeg faktisk ikke det er iorden at en kat fĂ„r lov til at “terrorisere” pĂ„ den mĂ„de. Synes det er rigtig fint at mennesket flytter katten i den sidste video :slight_smile:

Jeg tÊnker at nÄr mennesket kalder pÄ hunden velvidende at den er bange for katten, der ikke lader den komme forbi, sÄ er det dÊlme ikke katten den er gal med :slight_smile: Jeg er ret overbevist om at ejerne gÞr det for at fÄ et sjovt klip i kassen, og det er lykkedes ret godt :slight_smile:
Min ex og min hund skulle heller ikke forbi staldmissen hvis den sad pÄ trappen, men de var perlevenner i det daglige :slight_smile:

Ja den er sjov, men som VipstĂžsen synes jeg at ejerne har fejlet i deres sammenfĂžring, at hundene skal gĂ„ og vĂŠre “bange” i deres eget hjem er ikke fair

Her hjemme 
 Er Bamse réd for Sparta :smiley:
For lige sÄ sÞd hun kan vÊre, lige sÄ hurtigt kan hun skifte humÞr :slight_smile:
De har trodsalt boet med hinanden i 3 Är :slight_smile: Og kan godt sammen
 Men stirer hun pÄ ham, er han en bange buks og skal ikke forbi hende :slight_smile:
Og hvis hun begynder at gnide sig op af ham stÄr han stille og er stiv som et brÊt og kigger vÊk, smasker og blinker og prÞver at dÊmpe hende :smiley:
Katte er farlige.
PÄ trods af det har vi mÄske sÄdan en hÊndelse engang om mÄneden :wink:
Sparta er dronningen her :slight_smile: Og Bamse har den stÞrste respekt. Bamse er vokset op med katte hele hans liv :slight_smile: SÄ han kender de skarpe klÞer pÄ forbenene og ved at de kan vÊre farlige.

Lidt sjovt at de har sÄ stor respekt 
 i de fleste klip sidder katten jo helt afslappet 
 men mÄske er det fordi de har dÄrlig erfaring med et katte-pote-klask :S