Catbot :catbot: på dansk

Så er Catbot for begyndere oversat til dansk! :catbot:

Jeg vil klart anbefale at prøve den tutorial, hvis du er usikker på basisfunktionerne og bedst lærer ved at afprøve ting.

Hvis du ikke har første besked fra Catbot på dansk, så kan du starte en ny omgang ved at gå ind i PB’er (klik på dit billede, vælg kuverten og ny besked) og sende en besked til Catbot.

I beskeden skal du skrive:

@Catbot start ny bruger

Hvis du finder fejl eller tekst på engelsk, så skriv endeligt til mig med en kopi af teksten, så jeg kan få det fikset :slight_smile:

3 Synes om

Kan klart anbefale Catbot :slight_smile: Fik lov at være testperson og h*n er både nyttig og sød :+1:

Hvad i alverden er Catbot?

Prøv at gøre, som jeg skriver :wink:

Det har jeg gjort nu. Heh.
Jeg vil ha’ min :gift: nå!

1 Synes om

Hvordan får man det til at holde op? Jeg føler mig uhøflig ved ikke at svare den :joy::joy::joy:

1 Synes om

Er det bare mig der fatter nada? Den bliver ved med at skrive til mig at den ikke forstår hvad jeg skriver til den, og om jeg ikke vil prøve at sende et af de andre link til den i stedet for… og den bliver ved…:huh: :gruble:

Lyder det rigtigt? Føler mig lidt :breakdance:

Hæhæ, så fattede akademikeren det også. Tak hvis der var en i hjælpeteamet der sendte mig en ny besked fra “Catbot”, det var der vist :wink:

Vi kan slet ikke sende beskeder for :catbot:, så du må helt selv have løst problemet :slight_smile: