Cattessy sticks, den lyserøde - hvad er der i?

Jeg er ved at shoppe på zooplus, og da der er en klar preference efter netop de lyserøde / pink Cattessy sticks herhjemme, skal jeg jo have en ordentlig bunke af dem. Men der er ikke billede af varianterne på hjemmesiden, og jeg er selvfølgelig løbet tør og aner ikke, hvad der er i (det er jo bare den lyserøde, jeg skal kigge efter, ikk? :dokdok:) Så… er der nogen, der kan hjælpe - hvad er der i dem?

mvh tina

Hvad smager de af? Har du et billede af pakken?

Jeg tror det er Røget Laks varrianten -B O lachs

BBQ Lachs eller BBQ Salmon http://www.petpetsupplies.co.uk/index.php?route=product/product&product_id=2937

Tusind tak, men det er ikke dem. Den pakke er brun. Pakken ligner i farven den her:

men dem har vi også haft, og de er også ok, men ikke så stort et hit som de andre, som ikke er minier.

Øøøøj altså, hvorfor er jeg sådan et fjols, der ikke har gemt bare en lillebitte en…

mvh. tina

De er jo ikke Cattessy:? Det er jo Vitakraft:? Hvad er det, du vi, vide om dem:?

And og kanin
Torsk og tun
Laks og ørred
Oksekød og taurin
Kalkun og lam
Fjerkræ og lever

Griner… undskyld forvirringen. Jeg ved godt, at det er et andet mærke, brugte bare billedet til at illustrere, hvordan de så ud. Jeg er ret sikker på, at de var fra Cattessy, for vi har også haft de der Barbeque, og konsistensen og formen er den samme - pakken har bare en anden farve, som den her lyserøde / pink :slight_smile: Så hvis der er nogen, der har eller har haft den lyserøde (altså den hvor hele pakken har den farve) fra Cattesy, vil jeg rigtig gerne vide, hvilken variant det er :slight_smile:

mvh. tina

Armen altså… nu skruede jeg lige hovedet på og skrev til opdrætteren, som gav mig dem med, og spurgte - det er slet ikke Catessy, men de kommer fra Aldi :lys-ide: Nå, men så må vi en tur i Aldi :slight_smile:

mvh. tina

Stængerne fra Aldi indeholder sukker. Prøv hellere dem fra Netto eller Lidl!

Velfa, mange tak for info :slight_smile: Jeg prøver Netto eller Lidl og ser, om de er lige så populære…

mvh. tina