Cesar er en plage!

Min birma har gennem længere tid haft en virkelig skidt vane med at kradse på mit klædeskab. Han gør det mere eller mindre altid når jeg er gået i seng og skal til at sove. Det lyder rigtig højt og er super forstyrrende men ligemeget hvad f… jeg gør så stopper han ikke. Jeg har prøvet både at tale babysprog, lege med ham, råbe af ham og smide ham ud af soveværelset - intet får ham til at stoppe permanent, højst indtil næste nat.
Jeg kunne selvfølgelig bare lukke ham ude af soveværelset om natten, men har et par andre katte som elsker at putte og godt ka finde ud af at opføre sig pænt :confused:

Nogen forslag til hvordan jeg kan få ham vænnet af med det, inden jeg blir FOR hysterisk og smider ham ud af vinduet?

Hilsen Theresa der for nr. maaaaange gange sidder søvnløs pga kræset går amok på mit skab og vækker mig :doh:

Du kan fx sætte et stykke voksdug på lågen. Det kan han ikke kradse i. Men ellers skal du nok prøve at ignorere ham, hvor svært det end er. Lige nu får han jo lige præcis det, han gerne vil have - opmærksomhed. Og så længe det virker, vil han sikkert blive ved.

Prøv at sætte dobbeltklæbende tape på døren - det kan han ikke kradse i, og det kan let fjernes igen :slight_smile:

Det sidder altså meget fast… det skal sættes på en pap-plade… men det virker med det samme

Hvordan mener du? Er det ikk bare alm tape der klister på to sider? Hvordan sætter jeg det op?

Gulvtæppetape… billigt i jem og fix…

Jeg har brugt det på steder hvor kattene ikke må gå og det virker med det samme - katte kan ikke lide noget som klistre… jeg ville sætte det på en plade og hænge den på klædeskabet

Okay tak :slight_smile:

[QUOTE=Bornholmeren;757289]Gulvtæppetape… billigt i jem og fix…

Jeg har brugt det på steder hvor kattene ikke må gå og det virker med det samme - katte kan ikke lide noget som klistre… jeg ville sætte det på en plade og hænge den på klædeskabet[/QUOTE]

JAAAAAAAAAAAAAAA MAN, det må prøves her også, for at vænne Haylee af med at hoppe op på køkkenbordene :smiley: