Chardonnay og Puflingerne 5 år

Idag er det 5 år siden jeg stod op til at Puffe havde leveret 6 fine babyer :smiling_face_with_three_hearts:
Chardonnay, min lille idiotkat :heart:, flyttede jo aldrig hjemmefra, så han har nu beriget mit liv med en uendelig række af skarnsstreger i 5 år! :smiling_face_with_three_hearts: :blegne:
Han har lagt godt ud idag med at sørge for at vi fik leveret en død stæreunge ved terrassedøren :thumbdown: nu ligger han i sofaen og lader op til de næste … ok, han begyndte så lige at bide Skofus i halen, så han var nok allerede ved at være ladet op :hoho:

Dagens fødselar

20 Synes om

Og her for knapt 5 år siden :heart:

18 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: med dagen. :thumbup:

1 Synes om

:flag: :tillykke: :flag:

1 Synes om

:flag: :tillykke:tillykke med ham

1 Synes om

Hvem af dem er Chardonnay…? :thinking: :heart_eyes:

1 Synes om

Stort tillykke med de 5 år Chardonnay :flag: og stort tillykke til dig med din skønne Chardonnay. :flag: :star_struck:

1 Synes om

At dømme efter blis og poter er det den lille frækkert der kigger lige op i kameraet

2 Synes om

Hvis det er rigtigt, det er ham midt i billedet, så kunne man vist allerede dengang forudse, at han ville blive en ballademager :heart:

2 Synes om

Det er lige præcis den lille linselus i midten. :thumbup: Han var også den første til at bryde ud af alle de forskellige niveauer af killingeindhegninger vi havde indtil vi gav op og de fik lov til at rende i hele huset, så ja - vi burde have haft en ide om hvad det var for et kræ vi valgte at beholde :dohdoh:
Når man ser forbi al balladen, er han virkelig også en sød og utroligt sjov kat at leve sammen med :heart:

10 Synes om

Det var også min første indskydelse - syntes bare det lignede en lyserød snude…?

1 Synes om

Stort tillykke til og med Chardonnay

:tillykke: :flag: :tillykke:

1 Synes om