Charley er blevet fotomodel (Dyrekassen)

Jeg havde indsendt et billede til Dyrekassen’s sommerkonkurrence.
Vi vandt ikke, men nu har jeg fået en forespørgsel på om de må bruge billedet på deres hjemmeside.

Han er her

https://www.dyrekassen.dk/DK/Aktuelt/Artikler/Kat.aspx?newsquery=&pageNumber=1

Billedet er dette (venstre del, kan se “gem billede” tager det hele med):

:slight_smile:

Det er faktisk også et rigtig godt bilede med flotte kontraster :slight_smile:

Det er et rigtig godt billede af smukke Charley! :wehuu:

Meget bedre end at vinde, for han er altså også så smuk og vil pynte på siden lang tid fremover… :hjerte:

Rigtigt godt billede & hvor turkis dog klæder ham! :hjerte:

Møblerne er også købt til ham :stuck_out_tongue:

“Charley’s Lounge” kalder vi den del af katte-gården, overvejer om der skal et skilt op over ‘indgangen’ …

De møbler er alletiders til katte-dyr, dejligt brede kattevenlige arm- og ryglæn; vi ville have sat hylder op ud mod haven, men det er absolut ikke nødvendigt.

:slight_smile:

ja, rigtig godt foto - det gør sig flot på hjemmeside også :slight_smile:

Super dejligt billede. Jeg er vild med den lystribe der går ned over hans ene øje.

Hvad er det for nogle møbler du har? Jeg kunne godt bruge noget kattevenligt når jeg udvider min egen kattegård.

[QUOTE=Bølles mor;1109961]Super dejligt billede. Jeg er vild med den lystribe der går ned over hans ene øje.

Hvad er det for nogle møbler du har? Jeg kunne godt bruge noget kattevenligt når jeg udvider min egen kattegård.[/QUOTE]

Ved ikke hvad de hedder præcist, købt på Lauritz.com sidste år beskrivelse:
Loungesæt 3 personers sofa, 2 stole, 2 borde.

Det var vigtigt for mig, at det er 3 personers sofa, så man kan ligge i den :slight_smile:

Har lige ledt på Lauritz og fundet noget der ligner i typen (sort m røde hynder):