Charlie (og lidt af besøgskat!)

Lidt nye billeder af Charlie fra i dag - samt et par billeder af den kat som har siddet udenfor vores dør/vindue 3 gange efterhånden. Den sidder og miaver - kan næsten ikke lade vær med at tage den ind, synes det er så synd den sidder og miaver. Men den er øretatoveret, så den må jo have et hjem. Har tjekket efterlysninger på DB og der var ingen katte som lignede den.

Jeg har været ude og snakke med den et par gange, efter lidt tid vil den gerne nusses - men ikke så lang tid af gangen, så kan fx ikke komme til at se øretatoverings nummer. Og i dag opdagede jeg at den manglede en stor del pels foran på brystet, hvor der var sår - for et par nætter siden var der katteslåskamp udenfor vores vindue, og det så rigtig meget ud til at den var med (vi kunne lige skimte kattene, det var mørkt) - så tror det er derfra. Men hvis den har et hjem, forstår jeg ikke hvorfor det ikke er behandlet? Udfra hvad jeg lige kunne se, så det i hvert fald ikke sådan ud.
Og den er godt i stand - så man må vel gå ud fra den har et hjem, ikk? :S

Nå men her er billederne af begge katte :inlove:

Smukke Charlie - og besøgskatten er da også fin.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=Eva;397221]Smukke Charlie - og besøgskatten er da også fin.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:[/quote]

Tak :inlove:

:hjerte::hjerte:

Hvor er de fine begge to.

:wehuu:

Vi må da håbe at den stakkels mis finder hjem, ellers er det vel ikke det dummeste sted at hænge ud :slight_smile:

De ser begge rigtig fine ud.

Lækre katte begge to.

Hvis du med lidt hjælp kan få aflæst den øretatovering kunne det være en god idé at gøre det. Det kan jo være at den er velplejet fordi den ikke har været væk hjemmefra så længe. Jeg ville i hvert fald - som du - også undre mig over de ubehandlede sår…

Tak for alle jeres søde kommentarer :inlove:

Hvis katten dukker op igen, vil jeg også gøre endnu et forsøg på at læse øretatoveringen, og hvem er det så lige man skal have fat i, for at kunne få oplyst ejers nummer evt. - er det dyrlægen? :?

[quote=Garfield.;397337]Tak for alle jeres søde kommentarer :inlove:

Hvis katten dukker op igen, vil jeg også gøre endnu et forsøg på at læse øretatoveringen, og hvem er det så lige man skal have fat i, for at kunne få oplyst ejers nummer evt. - er det dyrlægen? :?[/quote]

http://www.dansk-katteregister.dk/ kan du slå op og se alle kontaktoplysninger med det samme hvis katten er registreret her.

http://www.katteregister.dk/ kan du slå op men kun se kontaktoplysninger hvis ejerne har givet tilladelse til det. Men du kan komme i kontakt med dem ved at ringe til registret. De kan også fortælle hvilken dyrlæge der har øremærket katten hvis du ikke kan finde nogen ejeroplysninger, der skal de bruge de to sidste bogstaver :ok: