Charmetrolden Fatboy Finn er ikke mere…

Gør mig så ondt, han satte store spor, og ja alt for tidligt.
:lys:

Kæmpe kram til jer
:kram:

1 Synes om

Og den slags huller lukker aldrig helt til igen… :brist:
:kram: og tanker til jer.

4 Synes om

Det gør mig så ondt for jer - både mennesker og katte. Det har været en barsk omgang :brist: :kram:
:lys: for Finn

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:

Et :lys: for din dejlige Finn.

Han har sat dybe potespor :pote:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:

Smukke Finn, alt for tidligt :lys:

1 Synes om

Det gør mig så ondt for jer, at i har mistet jeres elskede Finn :cry: Jeg græder med jer.

Finn var en af de katte, der hurtigt kravlede ind i hjertet på mig. Han vil blive savnet herinde :heart:

Hvil i fred Finn :lys:

1 Synes om

Det er så hårdt, og efter et langt sygdomsforløb bliver det ikke spor nemmere. Mange kærlige tanker til Finn og dig og hele din familie :heart:

2 Synes om

Det gør mig ondt. :brist: :ked:

1 Synes om

Det gør mig ondt, at I ikke længere har jeres dejlige Finn :broken_heart:

1 Synes om

Tak for alle jeres ord. :heart_decoration:
Det er så svært at miste et firbenet familiemedlem. Særligt når det sker alt for tidligt.
Jeg er stadig slået ud af kurs, og sorgen føles særlig tung når jeg vågner, og igen må huske på, at Finn ikke er her mere, eller når jeg ser et glimt af hvidt, og kort når at tænke Finn, inden hukommelsen indhenter mig.
Han vil aldrig blive glemt. :hjerte: Hans lille krop ved min, når vi sov i ske. Hans insisterende togehornsmiau ved snack- og madtid. Hans fodboldever og apportleg med en spiral. Hans glæde og umiddelbare begejstring da Nuts flyttede ind. De tusinder af sjove, umulige sovepositioner. Hans ufatteligt udtryksfulde lille ansigt… :hjerte:
Min Finn… :sob:

17 Synes om

Så længe han huskes lever han jo videre. :heart:

6 Synes om

Forstår dig, de efterlader dybe spor og minder! :kram: Det har taget mig omkring ni måneder at nå dertil, hvor jeg ikke længere græder mindst en gang om dagen, efter jeg mistede Alvin.

4 Synes om