jeg kom lige til at se, at du ikke bor så langt fra mig, så jeg synes godt at du kunne afholde birmanus en dag her i fremtiden. hvad siger du til det:ups:?
Pyha…jow, hvis vores istandsættelse af hus for fanden da snart er færdig. Vi har haft håndværkere rendende i 2 mrd…og jeg gider bare ikke mere. Så det bliver ihvertfald ikke før håndværkerne er feset ud af mit liv, og killingerne flyttet ned i stueetagen.
Meeeeeeeen
Her en lille teaser af mine smukke brunmaskede babies
Nååårh hvor er de dog kære!
Er det bare mig, eller er birmaer ikke lidt ekstra fotogene??
Med de killinger i huset, så forstår jeg da godt, at håndværkerne ikke er færdige endnu :fløjte:
Nøøøøi… hvor er de dejlige Camilla også selvom om de er brune:p
Uha, Camilla, jeg er ellers ikke en stor fan af de brune, men de her to brunkager er da for skønne. Jeg kan godt forstå J-Lo bliver hjemme, for hende har man da ikke lyst til at undvære.
KH
Sofie
[quote=Chicabee;180796]Pyha…jow, hvis vores istandsættelse af hus for fanden da snart er færdig. Vi har haft håndværkere rendende i 2 mrd…og jeg gider bare ikke mere. Så det bliver ihvertfald ikke før håndværkerne er feset ud af mit liv, og killingerne flyttet ned i stueetagen.
Meeeeeeeen
Her en lille teaser af mine smukke brunmaskede babies
[/quote]
årh det kan jeg godt forstå. jeg flyttede også først ind i den her lejlighed da de var færdige med at lave køkkenet. hold da op hvor de larmede, det støvede helt vildt. og hvor ville det have været synd for Mini at skulle være alene hjemme i den larm:ups:
og hold da op hvor er de to bare skønne!! jeg tror godt de kan være i mine lommer:ups:
[quote=Bølle-missen;180809]Nååårh hvor er de dog kære!
Er det bare mig, eller er birmaer ikke lidt ekstra fotogene?? [/quote]
Birmaer elsker jo øjenkontakt, og kan derfor sidde og stirre i lang tid …dette giver jo en fordel når man skal tage foto´s