Chokolade?

Vores B kuld er vi lidt usikker på om nu også har den farve vi tror - selv syntes vi alle ligner chokolade.
Begge forældre er Chokolade og de ligner slet ikke vores brune killinger og tja vi kan bare ikke se hvad de skulle være ud over chokolade men da vi har planer om at bestille tavler her inden ret længe vil jeg altså lige havde dobbelt tjekket om andre ser samme farve som os :tihi:

De har farve på ørene og næsen, men ellers er deres ben og hale faktisk ret så lyse.

Lige baby billeder af de to drenge fra d. 21 Juni

  • hvis farven skulle være letter at spotte her /selv om jeg nu altså er ret sikker på 3 chokolade bamser :tihi: men kan jo tage fejl.

Hov der gik vist et eller andet galt med det sidste billeder der :ups: siden det er der to gange

De kan vel være kanel. ved dog ikke hvordan det ser ud hos bimse killinger?

Har jeg aldrig hørt om - i følge denne kan jeg ikke finde noget med kanel http://birma.dk/raceinfo.htm :ups:

Mig bekendt er kanel (eller cinnamon, som det hedder i genetikken) ikke en godkendt farve hos bimser, så det er nok ikke så sandsynligt :slight_smile:

Men siger du, at begge forældre er chokolade? Så er killingerne det også :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;1185104]Mig bekendt er kanel (eller cinnamon, som det hedder i genetikken) ikke en godkendt farve hos bimser, så det er nok ikke så sandsynligt :slight_smile:

Men siger du, at begge forældre er chokolade? Så er killingerne det også :)[/QUOTE]

Yep begge forældre er Chokolade også derfor vi er ret sikker på de også er det - men fik fortalt af en anden at den ene så brun ud hvilket vi ikke syntes og i følge beregnerne burde der kun komme Chokolade eller lilla (og det er de slet ikke) :thumbup: så ville lige dobbelt tjekke :ups: trods vi er 100% sikker på de er chokolade. (men man kan jo altid komme til at tvivle på egen dømmekraft til tider) :tihi:

[QUOTE=Temple Bar;1185104]

Men siger du, at begge forældre er chokolade? Så er killingerne det også :)[/QUOTE]

De kunne jo også være lilla, mine to choko forældre har lige lavet 1 choko og 2 lilla :slight_smile:

Disse er dog helt sikkert chokolade, hvis du altså er sikker på at forældrene er det… :wink:

Ja, brune kan de da ikke blive så:) Mon ikke det er chokolade i forskellige nuancer, hvis I er sikre på den nederste ikke er lilla. Det er altid lidt sværere at se på forfra i den alder, hellere se ører bagfra, hale og nå nej, poter hjælper nok ikke noget hos Birmaer:høhø:

Marina

[QUOTE=Silky Catz;1185106]De kunne jo også være lilla, mine to choko forældre har lige lavet 1 choko og 2 lilla :slight_smile:

Disse er dog helt sikkert chokolade, hvis du altså er sikker på at forældrene er det… ;)[/QUOTE]

Der er nu ingen tvivl om hvad farve forældre har da de jo er reg. med farvekoder + man kan se de er Chokolade :tihi:
Godt nok er det kun mit andet kuld, meeeen jeg ved nu altså godt hvad farve forældrene har til killingerne så meget uorden er der ikke her hjemme at vi ikke ved hvem der er forældre til hvad :høhø::stuck_out_tongue:

[QUOTE=Marina;1185115]Ja, brune kan de da ikke blive så:) Mon ikke det er chokolade i forskellige nuancer, hvis I er sikre på den nederste ikke er lilla. Det er altid lidt sværere at se på forfra i den alder, hellere se ører bagfra, hale og nå nej, poter hjælper nok ikke noget hos Birmaer:høhø:

Marina[/QUOTE]

Tvivler meget på nogle af dem er lilla da jeg har fået fortalt de nærmest er ‘albino’ i farven og som sagt de har alle farve på næsen deres ører og lidt på ben og hale.

  • men vil da se om jeg ikke kan skyde et billede bag fra, da jeg godt lige vil være helt sikker på deres farver. Selv kan jeg kun holde på vores mave fornemmelse som er 3 x Chokolade :ups:

Syntes stadig mine øjne ser 3 x Chokofanter :tihi:

[QUOTE=Juvena;1185118]Der er nu ingen tvivl om hvad farve forældre har da de jo er reg. med farvekoder + man kan se de er Chokolade :tihi:
Godt nok er det kun mit andet kuld, meeeen jeg ved nu altså godt hvad farve forældrene har til killingerne så meget uorden er der ikke her hjemme at vi ikke ved hvem der er forældre til hvad :høhø::p[/QUOTE]

Det er nu set før at en kat har været registreret forkert.

Men der er altså ingen tvivl, dine killinger ER choko…

[QUOTE=Temple Bar;1185104]Mig bekendt er kanel (eller cinnamon, som det hedder i genetikken) ikke en godkendt farve hos bimser, så det er nok ikke så sandsynligt :slight_smile:

Men siger du, at begge forældre er chokolade? Så er killingerne det også :)[/QUOTE]

Selvom det ikke er godkendt KAN det jo ligge gemt under chokolade. Du kan jo også få LH briter selvom det ikke er godkendt, men ja er ret usandsynligt så :slight_smile:

Det var bedre og nu ingen tvivl om nutella farven:)

Marina

[QUOTE=Silky Catz;1185130]Det er nu set før at en kat har været registreret forkert.

Men der er altså ingen tvivl, dine killinger ER choko…[/QUOTE]

:tihi: yep alle kan jo fejle men selv er vi ikke i tvivl om forældrenes farver.
Super så har vi set rigtig og så kan jeg da lige skrive til personen at der altså ingen brun er blev lige sådan helt shit har vi set forkert :ups:

Jeg takker for hjælpen :thumbup:

Slet ingen tvivl alle 3 er choko :slight_smile:

Tre gange choko og hvor er de dog SKØNNE :hjerte: