Cillit Bang

Jeg prøver ski at købe en flaske…
Og så håber jeg på at det går hurtigere end med Grundrens :slight_smile:

[QUOTE=Tante Tut;612270]:):):slight_smile:

Selvfølgelig skal vi gøre lige præcis hvad vi vil…

Men en skefuld Neutral vaskepulver har samme effekt på en gryde… eller noget så simpelt som bagepulver… og pssssst ! gryden er som ny… :høhø:[/QUOTE]

Nej Tut - det har ikke samme effekt.
Er afprøvet op til flere gange.

[QUOTE=Tante Tut;612260]:):slight_smile:

Jow, brun sæbe fjerner kalk - fordi det er basisk…og det er kalk også…

[/QUOTE]
Nixen-bixen, Tante Tut! Man skal bruge syreholdige produkter til kalkfjerning! Lav pHværdi, ikke høj.
VH
Susanne - med mange - rigtigt mange - år i branchen at fjerne andres skidt :slight_smile:

Og brun sæbe er slet ikke så dejligt som mange gerne vil have det til. Man kan bruge det til at fjerne maling med. Og jeg har set ætsede kattepoter pga vask med brunsæbe. Mange tror det er så godt så de tænker ikke over at det faktisk skal bruges med fornuft.
Men derimod ved man godt at hvis man vasker af med fx Cilit Bang så vasker man af efter sig så ingen mennesker eller dyr kan komme tilskade med det.
Lige meget hvilket rengøringsmiddel man bruger så skader det naturen. Og det der er lavet som natur beskyttende er så ikke altid helt så effektivt også bruger man lige en sjat mere for dronningen, også er det ikke altid det er så godt alligevel for naturen.

Jeg bruger det jeg ved virker, men jeg bruger det med omtanke.

Altså hvis rengøringsmidlet ikke kan spises med ske, så er det giftigt!

• og så er det bedøvende lige meget hvad det hedder og hvad det indeholder.

Har de et produkt som er godt til skimmel? Vi døjer med det på badeværelset grundet mange lejer = ureparerede huller og kanter som bare er malet over, så alt sætter sig derund :frowning:

Vil bestemt gerne værne om miljøet, men vil for alt i verden også gerne have, at mit badeværelse ikke ligner at det kun rengøres hver 6. måned… :frowning:

[QUOTE=Bølle-missen;612555]Har de et produkt som er godt til skimmel? Vi døjer med det på badeværelset grundet mange lejer = ureparerede huller og kanter som bare er malet over, så alt sætter sig derund :frowning:

Vil bestemt gerne værne om miljøet, men vil for alt i verden også gerne have, at mit badeværelse ikke ligner at det kun rengøres hver 6. måned… :([/QUOTE]

Det har de sandelig …De har en til mug og skimmel ( jeg havde nemlig osse en skimmel klat på badeværelset som opstod i vinters pga. fygesne på loftet. Og det er væk nu :slight_smile:

Jeg husker godt første gang jeg så reklamen for Cilit Bang, jeg tænkte …Ja ja, godt med jer :-). Men en dag hvor jeg var ved at gå amok over kalken på mine fliser, så tænkte jeg, at det måtte da prøves. Og tænk, det lever FULDSTÆNDIG op til det de viser i reklamerne :slight_smile:

[QUOTE=Alice;612565]Det har de sandelig …De har en til mug og skimmel ( jeg havde nemlig osse en skimmel klat på badeværelset som opstod i vinters pga. fygesne på loftet. Og det er væk nu :slight_smile:

Jeg husker godt første gang jeg så reklamen for Cilit Bang, jeg tænkte …Ja ja, godt med jer :-). Men en dag hvor jeg var ved at gå amok over kalken på mine fliser, så tænkte jeg, at det måtte da prøves. Og tænk, det lever FULDSTÆNDIG op til det de viser i reklamerne :-)[/QUOTE]

Det må kunne fås i Kvickly :?

[QUOTE=Quivive;612518]
Og brun sæbe er slet ikke så dejligt som mange gerne vil have det til. Man kan bruge det til at fjerne maling med. Og jeg har set ætsede kattepoter pga vask med brunsæbe. Mange tror det er så godt så de tænker ikke over at det faktisk skal bruges med fornuft.
Men derimod ved man godt at hvis man vasker af med fx Cilit Bang så vasker man af efter sig så ingen mennesker eller dyr kan komme tilskade med det.
Lige meget hvilket rengøringsmiddel man bruger så skader det naturen. Og det der er lavet som natur beskyttende er så ikke altid helt så effektivt også bruger man lige en sjat mere for dronningen, også er det ikke altid det er så godt alligevel for naturen.

Jeg bruger det jeg ved virker, men jeg bruger det med omtanke.[/QUOTE]

:engel2::engel2:

Irmas Tusindfryd er både Svanemærket - også det brune sæbe - og det sjove ved det er :

De fleste af Tusindfryds produkter koste et par og 20 kroner, og er så drøjt i brug - at man ikke behøver at give det en extra sjat :ok:

Som vi laver sjov med herhjemme …

Cilit bang fjerner alt, også huden på fingrerne…
men jeg ville ikke undvære det for noget i verden!
Jeg bruger det når jeg gør rent og skyller efter med rent vand bagefter…

Irmas Tusindfryd er både Svanemærket - også det brune sæbe - og det sjove ved det er :

De fleste af Tusindfryds produkter koste et par og 20 kroner, og er så drøjt i brug - at man ikke behøver at give det en extra sjat :ok:[/QUOTE]

Men selvom deres brune sæbe er svanemærket bliver det ikke sundere end almindeligt brun sæbe, de har bare betalt for at for det godkendt, og det har firmaet med brun sæbe til 8,95 ikke.

[QUOTE=Lykke86;612592]Som vi laver sjov med herhjemme …

Cilit bang fjerner alt, også huden på fingrerne…
men jeg ville ikke undvære det for noget i verden!
Jeg bruger det når jeg gør rent og skyller efter med rent vand bagefter…[/QUOTE]

Hehe ja og i reklamen fjerner det også rust under en plastikslange :slight_smile:

Men det gør godt rent og med tanke på hvad vi i sin tid brugte af midler for at fjerne okker på vores vægge der hvor vi boede før, ja det kunen vi havde sparet hvis vi bare som det første havde købt Cilit Bang :slight_smile:

:gruble:

Mener du hermed, at svanemærket er fuldstændig ligegyldigt for et produkt ?! :uha:

Her går jeg direkte efter svanemærkede produkter, både til personlig pleje og rengøring - for at passe på miljøet… og mig selv :cool2:

:høhø::høhø:

Det er ikke for at være påståelig, men nu fik du mig gjort nysgerrig for at se, om jeg var helt galt i byen - og her er lidt om kravene til varer der må bære Svanemærket… :cool2:

http://www.irma.dk/includefiles/moduler/ccms/show_page.asp?iMappeID=11034&sSideNavn=Svanem�rket

Mener du hermed, at svanemærket er fuldstændig ligegyldigt for et produkt ?! :uha:

Her går jeg direkte efter svanemærkede produkter, både til personlig pleje og rengøring - for at passe på miljøet… og mig selv :cool2:[/QUOTE]

Nej det er det ikke, men mange virksomheder som sælger discount produkter de for netop ikke svanemærket da de selv skal betale for det også derfor ikke kan sælge det til den billige pris til os forbrugere.

Det er ikke for at være påståelig, men nu fik du mig gjort nysgerrig for at se, om jeg var helt galt i byen - og her er lidt om kravene til varer der må bære Svanemærket… :cool2:

http://www.irma.dk/includefiles/moduler/ccms/show_page.asp?iMappeID=11034&sSideNavn=Svanem�rket[/QUOTE]

Men der findes stadig varer som er fuld ud lige så sunde som de svanemærkede, de bære bare ikke dette svanemærke. Netop fordi det koster penge for producenten og få deres produkt godkendt til at bære svanemærket. Og det er da klart og vi som forburgere for nemmere ved det, når der er dette mærke på varene for så skal vi ikke selv sætte os ind i tingene. Men ved at læse bag på varene så er der faktisk flere produkter som er lige så miljø venlige som de svanemærkede de koster bare 50% mindre :slight_smile:
Men det er da et godt mærke så vi ikke behøver sætte os ind i tingene, men stole blindt på det, kunne jeg aldrig finde på. Så jeg læser altid bag på varen og sammenligner forskellige produkter.

[QUOTE=Quivive;612648]Men der findes stadig varer som er fuld ud lige så sunde som de svanemærkede, de bære bare ikke dette svanemærke. Netop fordi det koster penge for producenten og få deres produkt godkendt til at bære svanemærket. Og det er da klart og vi som forburgere for nemmere ved det, når der er dette mærke på varene for så skal vi ikke selv sætte os ind i tingene. Men ved at læse bag på varene så er der faktisk flere produkter som er lige så miljø venlige som de svanemærkede de koster bare 50% mindre :slight_smile:
Men det er da et godt mærke så vi ikke behøver sætte os ind i tingene, men stole blindt på det, kunne jeg aldrig finde på. Så jeg læser altid bag på varen og sammenligner forskellige produkter.[/QUOTE]

:pose:

Jeg vælger så ud fra svanemærkningen… også fordi jeg altid glemmer mine læsebriller, når jeg handler - så jeg kan ikke læse noget med bogstaver under… ca. 5 cm… :høhø:

Kunne ikke drømme om at bruge det skidt som er fyldt med kemi og parfume… Englemark fra coop kan løse alle opgaver…

til nikotin ville jeg bruge nanosvampe fra netto. det er sådan nogle hvide svampe og man skal slet ikke bruge noget giftigt. Kun en smule vand på svampen. Den smuldrer selv når den ikke virker mere. Den er effektiv!!

Det skal bare lige være noget som kan fås i Brugsen eller Kiwi, da det er de butikker jeg har adgang til…