Cillit Bang

Er det virkelig så effektivt som de får det til at lyde i reklamerne???

Jeg er ved at rense nogle låger og skabe af for nikotin…
Og bruger Dyrup Grundrens…
Jo, det er effektivt… Men der skal godt nok skures og skrubbes…
Og jeg er helt ødelagt i håndleddene… :surrender1:

Vi synes ikke, at det er specielt godt :frowning:

Okay …Jeg synes det er fantastisk :slight_smile: Især til fliser / spejle. Men bestemt osse til grovere rengøring, hvis du vælger det produkt der passer. I dit tilfælde ville jeg nok vælge det der skal bruges til fedt og snavs …Og man skal ikke engang bruge knofedt :slight_smile:

Altså den der hedder Cillit Bang Power Cleaner Anti-Fedt :?

Jeg kender ikke produktet, men jeg lade mærke til at maleren vaskede af med Fluren og at det gik rigtig tjept…

Mon ikke det er noget i stil med Grundrens?

[QUOTE=Lotte F;612226]Mon ikke det er noget i stil med Grundrens?[/QUOTE]Jooo, det kan faktisk godt være. Men han sled ikke rigtig i det, men ok, snavs er jo også forskellig…noget sidder måske mere fast.

[QUOTE=Lotte F;612216]Er det virkelig så effektivt som de får det til at lyde i reklamerne???
[/QUOTE]

JA! Det er hamrende effektivt.
Et tilkalket badeværelsesgulv bliver lige smurt ind i Cilit Bang - og efter en halv times tid, kan man vaske det af og så er gulvet helt rent og fri for kalk.
Det samme gælder toilettet.

Jeg er meget begejstret for produktet :slight_smile:

:uha:

Er det ikke fyldt med diverse kemikalier ?!

Ganske almindelig brun sæbe eller sæbespåner er ganske effektivt… :inlove:

Er det ikke fyldt med diverse kemikalier ?!

Ganske almindelig brun sæbe eller sæbespåner er ganske effektivt… :inlove:[/QUOTE]

Det er garanteret fyldt med kemikalier.
Jeg har nu aldrig fundet ud af, hvad det er brun sæbe og sæbespåner er effektivt til - udover alm rengøring. I hvert fald fjerner det da ikke noget kalk :slight_smile:

[QUOTE=Lotte F;612224]Altså den der hedder Cillit Bang Power Cleaner Anti-Fedt :?
[/QUOTE]

Lige netop :slight_smile:

Det er så giftig at hvis man kører med et helt læs så skal det køres som farlig gods på lastbilen og hvis man bruger det job mæssig kræves der sikkerheds værn åndedræts værn og beskyttelse briller…

Jeg ville heller bruge det her middel www.prox.dk Leopols mor kan fortælle hvor effektiv det er det tager alt skidt og det er ikke giftig som andet. Deres andres midler kan jeg også anbefale

[QUOTE=Vivi_Fletcher;612251]Det er garanteret fyldt med kemikalier.
Jeg har nu aldrig fundet ud af, hvad det er brun sæbe og sæbespåner er effektivt til - udover alm rengøring. I hvert fald fjerner det da ikke noget kalk :-)[/QUOTE]

Enig ! …Vi har utrolig meget kalk i vandet, så jeg kommer ingen vegne med brunsæbe og sæbespåner på badeværelset - Desuden er jeg nu heller ikke pokkers kemikalie-forskrækket, alt skal ses i relief :slight_smile:

Sæbespåner bruger jeg til mine træmøbler og lædersofaerne, her er det udmærket, men absolut ikke til genstridigheder :slight_smile:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;612251]Det er garanteret fyldt med kemikalier.
Jeg har nu aldrig fundet ud af, hvad det er brun sæbe og sæbespåner er effektivt til - udover alm rengøring. I hvert fald fjerner det da ikke noget kalk :-)[/QUOTE]

:):slight_smile:

Jow, brun sæbe fjerner kalk - fordi det er basisk…og det er kalk også…

Man kan få det skønneste svanemærkede produkt i Irmas serie Tusindfryd, der hedder Baderums rengøring - uden farve og parfume - fjerner kalk og sæberester

Og det er rigtig effektivt - og man kan gøre rent med REN samvittighed :engel2:

Froggy har lavet en afkalker med citron HOLD OP det er effektiv det prøvet jeg en dag … det er heller ikke så giftig

Det er lidt ligesom forskellen på alm opvaskemiddel og maskinopvask.

Naturligvis kan man få en gryde ren på alm opvaskemiddel - det tager bare tid og kræfter.
Kommer man en halv maskinopvasktablet i gryden og lader den stå et par timer, kan man bare hælde vandet ud og gryden er helt ren.

Folk skal gøre, hvad de har lyst til - jeg tager klart den nemme løsning :slight_smile:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;612264]Det er lidt ligesom forskellen på alm opvaskemiddel og maskinopvask.

Naturligvis kan man få en gryde ren på alm opvaskemiddel - det tager bare tid og kræfter.
Kommer man en halv maskinopvasktablet i gryden og lader den stå et par timer, kan man bare hælde vandet ud og gryden er helt ren.

Folk skal gøre, hvad de har lyst til - jeg tager klart den nemme løsning :-)[/QUOTE]

:):):slight_smile:

Selvfølgelig skal vi gøre lige præcis hvad vi vil…

Men en skefuld Neutral vaskepulver har samme effekt på en gryde… eller noget så simpelt som bagepulver… og pssssst ! gryden er som ny… :høhø:

http://www.froggy.dk/Anvendelse-484.aspx den her er den som jeg skrev om den er vi godt nok blevet positiv overrasket over jeg sprøjte det på en våd overflade og jeg lod det trække i ca 10 min også tog jeg en børste og gav et lidt skrub og kalken var væk og fine fuger…

[QUOTE=Vivi_Fletcher;612264]Det er lidt ligesom forskellen på alm opvaskemiddel og maskinopvask.

Folk skal gøre, hvad de har lyst til - jeg tager klart den nemme løsning :-)[/QUOTE]

Jeg ved godt at jeg er hamrende dobbelmoralsk. Jeg er SF’er og værner egentlig meget om miljøet, men tid er penge, og jeg tilstår at jeg glemmer ALT om miljøet, hvis jeg lynhurtig kan få skidtet væk, med de ‘rigtige’ produkter, isteden for at stå og gnubbe og skrubbe i timevis på noget der ‘gavner’ miljøet…Om det er forkert…thjaaaa :slight_smile:

Forskellen er bare, at med Cilit Bang, skal du slet ikke bruge lidt ‘skrub’ :slight_smile: