Cinna er her ikke mere

Så er min lille Cinnamus her ikke mere. Her til morgen var jeg nødt til at tage afsked med hende. Hun havde skrantet en del over de sidste 4-5 måneder, men det var især gået ned af bakke de sidste 2 uger og hun var rigtig bleven skidt efter nytåret var overstået. Til den tid havde jeg fået en tid hos dyrlægen som jeg nu fik oversået idag. Havde jeg ikke haft hende til at sove i min seng så er jeg ikke sikker på at hun havde overlevet natten til idag. Hun spandt som den dejlige lille mis hun var, ikke så højt som hun plejede, men det var okay. Det vigtige var at jeg havde min lille mis hos mig. Hun er meget savnet af mig. Bettefisen, tror jeg, ikke savner hende. Han har heller ikke drillet hende den sidste måneds tid. Han vidste med al sandsynlighed hvad klokken var slået og holdt sine narrestreger for sig selv.
Lejligheden føles tom uden hende, men det bedste var at hun kom herfra med en smule værdighed i behold. Hun forsøgte til det sidste at opføre sig som hun altid plejede, men kroppen kunne bare ikke følge med til sidst. hendes krop er nu sendt til opduktion og jeg afventer svar indenfor den næste måneds tid.
:lys: hvil i fred min lille skat

:lys:
Det gør så ondt at skulle sige farvel, men du fik gjort det på en kærlig og værdig måde.
RIP Cinna.
:kram:

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:

:lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:

1 Synes om

Det gør mig ondt at høre :slightly_frowning_face: :kram:

1 Synes om

:lys::riprip::hjerte:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt :troste:

1 Synes om

God rejse til regnbuebroen Cinna

:lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt. :hjerte:

1 Synes om

God rejse til kattehimlen :riprip:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:

God rejse Cinna :lys:

1 Synes om

Det gør mig frygteligt ondt :frowning:

Venligst
Dorthe

1 Synes om

Det gør mig ondt.
:lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt :lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt :lys:

Har jo selv lige sagt farvel igår, så ved hvordan du har det.

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:frowning:

Jeg håber at tomheden efter hende hurtigt bliver fyldt med dine sjove, kærlige og hyggelige minder om hende. Tiden hvor følelsen af alt det man mister overskygger alt det man har haft sammen, er ofte den værste.

Jeg håber obduktionen giver svar du kan bruge.

:kram: