Cirkus Temple Bar er åbnet

Stærkt inspireret af Marianne Juuls billede på Facebook forleden hjembragte jeg idag årets fødselsdagsgave til majbørnene - nemlig et nylon legetelt/tunnel/tipi fra Jysk til den nette sum af 229 kroner

Allerede ved udpakningen var interessen meget stor og enkeltdelene blev testet meget grundigt for gemmesteder og Galliano var endda oppe på hylden for at annoncere for hele Slangerup, at han havde fået nyt legetøj - hvis nu der var nogen, der skulle have lyst til at komme og lege med ham

Da jeg havde fået det hele samlet, tog jeg et par videoer

//youtu.be/43VccUIZWEs

Seneste udfordring er, at Banshee vil se, om hun kan få fat på båndene i toppen af tipien

Sjoooovvt :smiley: Ole vil ikke have en herhjemme :frowning: Han siger galskaben skal stoppe et eller andet sted :tihi:

Nøøøj det ser sjovt ud:D De har da en fest! (Sigga er SÅ misundelig)

Kedelig sut :stuck_out_tongue:

Ja, det er alle pengene værd :smiley: Man skal bare ikke være så naiv, at man tror, alle tre dele hænger sammen hele tiden (tunnellen er bare stukket ind i nogle huller i den rigtige størrelse) for når man kommer drønende gennem tunnellen og rammer tipiens væg, flytter den sig altså :smiley:

Jeg kan ikke se nogen video- bare en stor hvid firkant :S

Nu kan jeg se filmen - det var dog et herligt stykke legetøj - er de katte ikke bare en anelse forkælede? :tihi: