Citater fra de unge mødre

Hende der June er da vist den mindst skarpe af de unge møde :doh:

jeg tror meget af det ligger i mange unges/menneskers begær efter at blive set og lagt mærke til og så er det ret lige-gyldigt hvordan de bliver “udstillet” bare de bliver set

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Jeg har også set nogen af udsendelserne - og nej ! det er bestemt ikke studenterhuerne, der trykker mødrene/fædrene platfodede.

:S

Men husk, at det aldrig er godt at generalisere - jeg blev selv mor et par måneder efter jeg fyldte 18 år - og jeg gik op i det med liv og sjæl OG havde god hjælp og opbakning, hvis der var noget jeg var i tvivl om - hvilket mange af disse piger desværre ikke har.

-surrender

Min søn er altid blevet rost af sundhedsplejersken, min læge, i børnehaven osv…

Og HVIS nogen fik lov at passe ham, fulgte der en alenlang liste med over hvad hvert lille grynt betød, hvordan han skulle puttes, hvor meget mad han skulle have osv.

:inlove::inlove:

Så bare det at være ung mor - er nødvendigvis ikke det samme som at være uegnet til opgaven.

-engel

Naah… Jeg stemmer nu på Malou Stella… Og derefter June, som by the way har fundet sig en ny mand og har vist fået sig en unge mere… I de første citater er hun omkring de 18 og er sammen med en mand på over 30 år…

Jeg synes Malou Stellas mor burde tage sig sammen… Et er at støtte sin datter og hjælpe hende… Noget andet er at bære hende på hænder og fødder… De første par år af drengens liv passede moderen ham ofte, og Malou lød som om hun blev bedt om en træls pligt, når moderen bad hende gøre noget med babyen…

Og Christina fra Randers er virkelig ikke til at holde ud at høre på! Hun skylder skylden på kommunen uanset hvad der sker!! :doh:

undre mig at hverken min storebror eller hans kone er med under citater. synes de siger nogle sjove ting engang imellem :tihi:

Og hvem er de så lige i de unge mødre??

Malou Stella der forklarer hvorfor hun blev gravid: ‘Lægen syntes at jeg var for ung til P-piller ( 13 eller 14 år på daværende tidspunkt) og kondomer kan man jo ikke stole på så jeg blev gravid efter jeg havde mødt ham gennem arto.’

ÅHHH CHRIST! " kondomer kan man jo ikke stole på…"

Hov hov kvinder nu skal i ikke være så onde!!!

Husk på … June er jo gravid og Ryger jo bare mere nu fordi hun jo skal ryge for to!!!

OMG!!!

Og jeg anser faktisk hende for at være rimelig OK, at hun så har fået en kæreste nu der er mere ‘båndsk’ end den første det er en anden sag, og et til barn… men hun kan da give sine børn ordentligt mad og ikke frityrestegte grøntsager og protein! Som kæresten også siger i afsnittet!! Det er da altis noget!

Jeg kommer fra Randers så ved jo godt hvem hende Christina er… jahhh…

Når det så er sagt så har jeg faktisk en del veninder med børn, og størstedelen af dem klare det faktisk helt fint. Det er jo aldrig nemt at blev mor for første gang, ligegyldigt om man er 18 eller 38!

Malou Stella tager klart 1. pladsen på min liste med følgende guldkorn til den kommende generation:

Jeg vil gerne afslutte min 10. klasse, så har jeg i hvert fald noget at falde tilbage på

Fantastisk - intet mindre!

Jeg prøver så vidt muligt at undgå at se det program.

Meget undskyld - men jeg synes den ene er mere dum i låget end den anden, og jeg undre mig virkelig over for pokker forældrene er henne i billedet - nej ikke de unge forældre, men DERES forældre!

Det lyder som om samtlige af de der tøser i programmerne har drukket og røget hjernen ud, og har en eller anden “pretty woman” / “cindarella” forestilling om kærlighed og børn og livet generelt.

Jordforbindelse, realisme, ansvarsbevidsthed og viden er alle ord der bliver slået op i en ordbog. Jeg bliver vildt arrig og frustreret. Både over deres idioti men også på børnenes vejne.

Ja det er da meget fint man kan have en lækker mor når man selv er 15 år gammel, men hvad pokker nytter det at have en ung frisk mor, hvis man samtidig er blevet understimuleret eller fejlernæret i sin barndom så man ender som et ødelagt menneske?

Så heller have en mor med noget alder og erfaring. Der er sgu gået sport i at børn skal have børn. Det ender fame med at unge piger skal have tvangs-indsat en p-stav i armen så de ikke bliver gravide i 3 år af gangen - blot så forældrene kan sikre sig at de ikke hopper med på en modevogn.

Tragisk show :thumbdown:

Jeg morer mig altså over det “show”. Og nej, ikke på børnenes bekostning.

Men nu er der faktisk nogen i det program der sagtens kan finde ud af at passe deres børn. Og thumps up til dem.

Og til dem der er nysgerrige og ikke ved det i forvejen, så er Christina og peter fra amager ikke sammen mere. (Gudskelov… sikke da et forfærdeligt par)

:inlove: :inlove: :inlove:

Må jeg lige indskyde :

Jeg er sikker på, at der findes MASSER af unge, kompetente forældre - men dem er det nok ikke så spændende at stikke et kamera op i næseborene på ??

:?

Og en anden tanke :

Strengt taget er det vel de unges mødre, der skal give tilladelse til at deres børn under 18 år deltager i sådan en programserie ???

Så igen :

Don’t blame the kids…

:slight_smile:

[quote=Natascha;218494]Jeg morer mig altså over det “show”. Og nej, ikke på børnenes bekostning.

Men nu er der faktisk nogen i det program der sagtens kan finde ud af at passe deres børn. Og thumps up til dem.

Og til dem der er nysgerrige og ikke ved det i forvejen, så er Christina og peter fra amager ikke sammen mere. (Gudskelov… sikke da et forfærdeligt par)[/quote]

Okay, jeg vidste ikke de ikke var sammen mere. Bente og David gik fra hinanden kort efter den famøse ferie i Tyrkiet… Han bor nu i Odense… Jeg ser ham jævnligt derinde…

Da jeg var i praktik i Vejle så jeg også ofte hende (kan bare ikke huske hvad hun hedder), som også har været med i showet længe…

[quote=Bølle-missen;218526]Okay, jeg vidste ikke de ikke var sammen mere. Bente og David gik fra hinanden kort efter den famøse ferie i Tyrkiet… Han bor nu i Odense… Jeg ser ham jævnligt derinde…

Da jeg var i praktik i Vejle så jeg også ofte hende (kan bare ikke huske hvad hun hedder), som også har været med i showet længe…[/quote]

Jah, jeg synes det var helt vildt skod at de gik fra hinanden. Jeg synes faktisk de var nogen af de mest velfungerende par derinde. hehe altså bente og david :slight_smile:

Og Camilla, som er gravid igen, og igang med at købe hus (hende der var yderst hysterisk på campingpladsen) synes jeg simpelthen er så sjov :smiley:

Jeg var ved at :doh: :doh: :doh: over hende da de sendte de afsnit! Men ja, ellers er hun meget morsom :slight_smile: Overvej lige hvordan hendes tatoo på ribbenene med sønnens navn kommer til at se ud efter graviditeten… -høhø

Haha, ja den kan vist ikke være for køn :smiley:

Jeg har faktisk aldrig set programmet - ihvertfald ikke mere end 5 min. så havde jeg fået min kvote for lav-IQ tv opfyldt.

Arrjjjj betyder det at jeg har lav IQ ? :ked:

-høhø-høhø-høhø

[quote=Natascha;218584]Arrjjjj betyder det at jeg har lav IQ ? :ked:

-høhø-høhø-høhø[/quote]

Har du været med da?