Citater fra de unge mødre

Nej, og det var en joke.

[quote=Natascha;218584]Arrjjjj betyder det at jeg har lav IQ ? :ked:

-høhø-høhø-høhø[/quote]

det mener du da helt seriøst ikke vi skal svare på vel-LOL

Phew, så behøver jeg ikke svare -høhø

Jeg tror jeg har set det et par gange højst, synes det er så lamt… Er selv ung mor (fik min første som 19årig), men kan slet ikke sammenligne mig med dem, udover at vi har børn… Hvad er det for noget?

De der citater får mig altså til at grine LOL

Men til det seriøse:

Jeg håber på det bedste for de små pus som ikke havde noget valg i dette :slight_smile:

Faktisk synes jeg det er ret interessant at se det program, og hvis man har fulgt med fra starten af, kan man sagtens se at nogle af pigerne er vokset godt med opgaven.

Ann-beth synes jeg er blevet en del mere moden, og fokuserer på hendes søn.

Camilla er også modnet med opgaven, selvom jeg synes hun har været rimelig velfungerende fra starten af.

Kan ikke huske navnet på hende fra Bønnerup som kæmper med kræft, hende synes jeg også er helt fantastisk. Hun startede som en noget usikker pige, og hvilken blomst hun da er blevet til.

Katarina fra Vejle har jeg bare ingen fiduser til, man kan tydeligt se at hun er der for opmærksomhedens skyld. Hendes søn kan rende og hyle i baggrunden, men for søren, det er vigtigt lige at fortælle kameramanden om hendes seneste kampe end at tage sig af sin søn, som skriger på kvalitetstid med sin mor.

Jeg har svært ved at forstå reality TV…Især den negative slags.

Nu har jeg ikke TV, så jeg ser dem heldigvis ikke:-) Ellers ville jeg sikkert fristes til at sidde og fordømme dem. jeg kender mig selv:-(

Der er det der TV Danmark… de har en del af de programmer. Tv Grin-af-en-krøbling kalder jeg dem… Folk med narkolepsi, folk med deforme lemmer, folk med mange børn, folk født forkert krop, folk der bander, folk der er svær-religiøse, folk der hader alt, folk, der elsker alt - ekstremerne.

Da jeg havde TV så jeg desværre det program rigtig meget - og i dag er jeg glad for at jeg ikke gør det mere, for jeg så det kun for at hævde mig selv og sidde og småforarges og godte mig over andres ulykke. “godt det ikke er mig” følelsen var der, kan jeg se nu.

Men lur mig - fik jeg TV igen, så ville jeg garanteret have svært ved ikke at kigge… Der er noget i min natur, som jeg har svært ved at forliges med.

Kender I det?

MVH

Christina fra Amager: ‘Jeg køber aldrig økologisk mad, ved egentlig ikke hvad økologi står for. Det smager sikkert også dårligt!’

Jeg giver hende delvis ret for økologisk smager af absolut ingenting :thumbdown:

Andrea - der er jeg så helt uenig :slight_smile: Økologi smager netop af mere og er ikke vokset op på speeder/voks-hurtigt tid. Det er ganske naturligt i forhold til konventielle varer

Jeg synes, der er meget forskel på, hvordan det økologiske smager.

Noget af det smager ikke af ret meget, som Andrea siger. Andet smager bare meget bedre.

[quote=DaneX;225414]Jeg synes, der er meget forskel på, hvordan det økologiske smager.

Noget af det smager ikke af ret meget, som Andrea siger. Andet smager bare meget bedre.[/quote]

Nu er det jo også den smag, man har i munden ved at købe økologisk, der tæller!

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Vil så lige sige, at jeg ikke altid køber økologiske grønsager - men ALTID mælk og æg.

Og helst også kød - ellers i det mindste fra fritgående dyr.