Citeret tekst forsvinder i indlæg

Nu har jeg efterhånden længe haft problem med ovenstående.

Teksten kommer fint med ned i skrivefeltet, uanset om jeg trykker “svar” under indlægget og bruger taleboblen, eller om jeg markerer tekst i indlægget og trykker “citér”.
Når jeg trykker “svar” under skrivefeltet for at poste mit indlæg, dukker indlægget op med citeret tekst i et kvart sekund, men så forsvinder citatet og mit indlæg får en lille pen (ser redigeret ud). :astonished:
Det er da underligt og lidt irriterende.

Jeg er i øvrigt på fra en en Windows-computer og bruger Chrome, hvis det har noget at sige. Kan ikke lige huske om det sker fra min telefon (det gør det nok - for jeg havde nok bemærket hvis det var anderledes).

Test om det sker fra telefonen. :blush: - Det fungerer så åbenbart fint fra telefon, hurra! :smiley:

Det sker nogle gange - oplever jeg - hvis man citerer direkte.
Jeg gør tit det at jeg lige lægger et mellemrum ind og så sletter den ikke det citerede

1 Synes om

Jeg forstår ikke hvad du mener med at “citere direkte”? Og hvor skal jeg placere et mellemrum? :grin:

Hvis jeg vælger at citere hele teksten i et indlæg, forsvinder den citerede tekst … men hvis jeg vælger kun at citere en del af et indlæg, kommer det med.

2 Synes om

Tester lige om det virker for mig. :smiley:

Sørme så!! Hurra!

Men det er da stadig lidt … bob bob … hvis man nu gerne vil citere det hele.

Her :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Tak! Tester lige om jeg kan få det til at virke, har indsat mellemrum efter koden til dit billede - så må vi håbe der ikke gælder særlige regler, når der er billeder med. :joy:

EDIT: Hurra!! :smiley:

2 Synes om

Jeg kan ikke forklare, hvorfor indlægget skulle være blevet redigeret - eller i hvert fald viser et redigeringsikon. Det må være noget, systemet sætter ind. For netop at vise, at der er sket noget med indlægget.

Jeg tror nemlig godt, jeg kan forklare, hvorfor citaterne forsvinder. Det lader til, at systemet er indrettet sådan, at hvis man citerer indlægget umddelbart forinden, så kommer det ikke med. Så mener de, der har lavet systemet, nok, at det ikke er nødvendigt. Når det citerede alligevel står lige ovenover.

Når du så laver en lille tilføjelse til citatet - uanset at det bare er et mellemrum - så er citatet ændret, og så accepterer systemet det åbenbart. Det forklarer nok også, hvorfor det virker kun at citere dele af et indlæg, selv om det står lige ovenover.

Det kan man så mene om, hvad man vil - at systemet er indrettet sådan. Det er næppe noget, vi kan ændre :slight_smile:

4 Synes om

Tak, @galath - det var en god forklaring! Synes stadig det er lidt irriterende, men nu giver det i det mindste mening. Og jeg har fundet en måde at omgå det på. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Synes om

Men hov, det forklarer ikke hvorfor det virker fra min telefon? :sweat_smile:
Nej, bare glem det … forventer ikke at du kan svare på det. Kan bare godt lide når ting giver mening. :smiley:

Du har ret - jeg kan ikke svare på det. Med mindre det er, fordi du på mobilen ikke har citeret indlægge umiddelbart forinden. Men det er det jo nok ikke så.

Du har også ret i, at det er irriterende, at man ikke selv kan bestemme den slags. Men hey - forumsoftwaren er gratis at bruge. Det kan få mig til at acceptere langt mere end det :slight_smile:

4 Synes om

Vi er helt enige! Derfor lever jeg også helt fint med de løsninger, der er kommet frem her i tråden. :smiley:

2 Synes om