CK.. Hvem er det?

Halløj :slight_smile:

Jeg har efterhånden set en del ang en der hedder CK, men jeg kan ikk helt finde ud af hvem det er, og hvad hun gør… Nogen der kan hjælpe??

Det eneste jeg kan konkludere er at hun ikke er en særlig god person, og eftersom indlægne ligger her, gætter jeg på det er omkring katte…

du går bare til den adresse jeg har i min signatur med kattehandler, kigger du alle albums igennem vil du i eftermiddag nok sidde og ønske at du ikke havde spurgt, det er en rigtig grim dame, der mener at dyr kun er skabt for at hun kan tjene nemme penge uden at få sved på panden :frowning:

Nej du har ret… Jeg så omkring 50 billeder i et album, og det var mere end nok! :brist:

Du kan få hendes fulde navn i en PB - jeg vil ikke skrive det på forum… egentlig ikek af hensyn til hende selv, men fordi det endnu engang kan gå hen og blive en modbydelig omgang hængen andre ud!

CK er KAttehandler, hundehandler og dømt for vanrøgt af katte ikke kun en gang men hele to…
Trods dette fortsætter hun sit usympatiske virke - med metoder som ganske enkelt er svindel og bedrag!
Hun franarrer folk deres dyr - i enkelte tilfælde betaler hun en sum for dyret men det er utroligt sjældent! Som regel får hun dyret udleveret gratis af tidligere ejer, der bliver bildt ind at katten skal hjem at bo hos CK som forkælet stuetiger… Sandheden er ganske enkelt grum! Som regel ender det stakkels dyr nemlig i et meget for lille bur under kummerlige forhold indtil at CK kan sælge det videre for en eller anden sum eller også bruges staklen i et (lad os kalde det) meget intensivt avlsprogram, der går ud på at spytte killinger (langhårede!!! Med fine racenavne!!!) ud i en lind strøm - helt et par gange eller tre om året… Killinger sælges naturligvis fertile og uden de allermest basale ting som fx helbredsundersøgelse og vaccination…
Hun har åbenbart nogle fabelagtige overtalelsesevner, siden det gang på gang kan lykkes hende at få franarret og overtalt folk til at aflevere deres dyr på rastepladser, banegårde og busstoppesteder…

I mine øjne er hun et gennemført ubehageligt menneske uden megen empati for dyr…

[quote=Ann K;480586]Du kan få hendes fulde navn i en PB - jeg vil ikke skrive det på forum… egentlig ikek af hensyn til hende selv, men fordi det endnu engang kan gå hen og blive en modbydelig omgang hængen andre ud!

CK er KAttehandler, hundehandler og dømt for vanrøgt af katte ikke kun en gang men hele to…
Trods dette fortsætter hun sit usympatiske virke - med metoder som ganske enkelt er svindel og bedrag!
Hun franarrer folk deres dyr - i enkelte tilfælde betaler hun en sum for dyret men det er utroligt sjældent! Som regel får hun dyret udleveret gratis af tidligere ejer, der bliver bildt ind at katten skal hjem at bo hos CK som forkælet stuetiger… Sandheden er ganske enkelt grum! Som regel ender det stakkels dyr nemlig i et meget for lille bur under kummerlige forhold indtil at CK kan sælge det videre for en eller anden sum eller også bruges staklen i et (lad os kalde det) meget intensivt avlsprogram, der går ud på at spytte killinger (langhårede!!! Med fine racenavne!!!) ud i en lind strøm - helt et par gange eller tre om året… Killinger sælges naturligvis fertile og uden de allermest basale ting som fx helbredsundersøgelse og vaccination…
Hun har åbenbart nogle fabelagtige overtalelsesevner, siden det gang på gang kan lykkes hende at få franarret og overtalt folk til at aflevere deres dyr på rastepladser, banegårde og busstoppesteder…

I mine øjne er hun et gennemført ubehageligt menneske uden megen empati for dyr…[/quote]

Folk som hende burde spæres inde…! Har lige haft kigget i et album hvor jeg kunne se hvordan “kattene” levede… Grunden til at jeg skriver kattene på den måde er fordi at når man ser på det er det jo ikke katte, men sørgelig væsner der ville ønske de levede i den 3. verden frem for hendes!!!

Der kommer en 3 retssag forhåbentlig til foråret også for vanrøgt og den sag har vi nu ventet 2 år på skulle komme for retten. Hun skifter navn, tlf.nr. og adresse i et væk for at dække over hendes mange annoncer. I øjeblikket er der en schæferhvalp til salg på gog under skanderborg. Den er anmeldt men desværre ikke fjernet endnu.

Hendes menageri består både af hunde, katte, fugle og mange forskellige gnavere… så ja… butikken er blevet udvidet.

Der er rigtig mange vi har kontakt til som er blevet franarret deres dyr… men når det kommer til at anmelde… ja så trækker de sig desværre. Det er ellers den eneste måde at ramme hende på for alvor.

Den målgruppe CK har er ofte unge mennesker uden den store livserfaring og det udnytter hun til fulde. Dyrene har hun ingen empati for… det drejer sig udelukkende om at tjene penge for færrest mulige omkostninger. Det er muligt at de får foder og vand… men meget andet får de vist heller ikke.

Folk som hende burde holde sig til at sælge døde ting… det egner hun sig vist bedre til.

[quote=TinaD;480634]Der kommer en 3 retssag forhåbentlig til foråret også for vanrøgt og den sag har vi nu ventet 2 år på skulle komme for retten. Hun skifter navn, tlf.nr. og adresse i et væk for at dække over hendes mange annoncer. I øjeblikket er der en schæferhvalp til salg på gog under skanderborg. Den er anmeldt men desværre ikke fjernet endnu.

Hendes menageri består både af hunde, katte, fugle og mange forskellige gnavere… så ja… butikken er blevet udvidet.

Der er rigtig mange vi har kontakt til som er blevet franarret deres dyr… men når det kommer til at anmelde… ja så trækker de sig desværre. Det er ellers den eneste måde at ramme hende på for alvor.

Den målgruppe CK har er ofte unge mennesker uden den store livserfaring og det udnytter hun til fulde. Dyrene har hun ingen empati for… det drejer sig udelukkende om at tjene penge for færrest mulige omkostninger. Det er muligt at de får foder og vand… men meget andet får de vist heller ikke.

Folk som hende burde holde sig til at sælge døde ting… det egner hun sig vist bedre til.[/quote]

Det gik nu ikke så godt med sadlerne - men de er i det mindste da ikke levende.

(Det er der desværre også en del stakkels dyr, der ikke er, når de har været igennem hendes hænder.) :ked:

Ja for pokker da…sikke et handelstalent…den samme ting ka’ endda sælges 13-14 gange…og ikke EN af køberne fik varen…men alle betalte

:rock::rock:

Nu har jeg fulgt med i lang tid og ved hvem CK er… :mad:

Men til jer fantastisk mennesker der gør et kæmpe arbejde, har jeg lige et spørgsmål… Hvordan har i kunne tage alle de billeder? Er kattene ikke på privat grund?

Jo kattene er på privat grund, en åben mark og lige som man har ret til at fotografere køer o.s.v. må man også godt på en åben mark, fotografere katte, blot skal man hvis ejeren siger det, forlade grunden.

Andre af billederne er taget efter invitation fra CK selv, og så er der selvfølgelig de katte der omgående blev fotograferet hos ny ejer

Hvis man befinder sig på et frit tilgængeligt sted må man tage billeder ind på privat grund, blot ikke hvis der er personer på billederne,
Et “frit tilgængeligt sted” er offentlige gader, veje, pladser o.s.v.

En have kan f.eks aldrig være et frit tilgængeligt sted = du må godt stå ude på vejen og tage billeder ind i haven (blot ikke med personer), men hvis du er inde i haven må du kun tage billeder efter at have fået tilladelse.

En uopdyrket mark kan også være frit tilgængelig selv om den er privatejet.
Det gælder så nogen andre regler om, at hvis man bliver bedt om at gå skal man følge opfordringen.

Men ellers gælder reglen, at på udyrkede marker må man frit tage ophold fra solopgang til solnedgang, såfremt marken er beliggende mindst 150 meter fra beboelse…og selvfølgelig under forudsætning af, at man ikke ødelægger noget…

[quote=Marianne H;480837]Jo kattene er på privat grund, en åben mark og lige som man har ret til at fotografere køer o.s.v. må man også godt på en åben mark, fotografere katte, blot skal man hvis ejeren siger det, forlade grunden.

Andre af billederne er taget efter invitation fra CK selv, og så er der selvfølgelig de katte der omgående blev fotograferet hos ny ejer[/quote]

Mange tak for svar… :tak:

Jeg var bare, som altid, nysgerrig… :tihi:

Det glæder mig at der bliver gjort et kæmpe stykke arbejde for at få hende lukket ned… Man kan jo kun håbe at vores retsystem bliver klogere en dag og giver en ordenlig straf til dyremishandlere… :mad:

Tusinde tak til alle jer der gør et kanon stykke arbejde :tak:

Uden at have set Mariannes billeder igennem, så vil jeg mene at billederne er flere år gamle - tror at de er fra samme kilde som dem der ligger på www.kattehandel.dk ?

Men jo, der er tale om at billederne ar taget på privat grund, men CK har ved flere lejligheder selv inviteret til at man kunne komme og så, at der absolut ikek var det mindste at klage over… og en gang har hun altså ligefrem inviteret en med et kamera på besøg.

Selv om billederne er gamle, skal man dog ikke forledes til at tro at forholdene på CK nyere tilholdssteder er ret meget bedre! De er nok snarere værre…
For der, hvor billederne er taget, har CK dog trods alt arbejdet i flere år med at udvide geschæften og lave nye bure/indhegninger til sine dyr… det har hun ikke haft tid til de andre steder…

Det virkelig uhyggelige er at CK har kunne drive sin “forretning” i så mange år… At det ikke er lykkedes at få hende fradømt retten til at have dyr, trods at der har været hele to sager med døde vanrøgtede katte, samt tale om kritisable forhold for hendes øvrige dyr.
Jeg tror at hun er startet som en helt almindelig BYB, som har ment at hun (hvis hun fik tilstrækkelig mange avlsdyr) har kunne tjene en skilling eller to på at sælge (semi)langhårede katte… Hun har så ikke været reelt klar over, HVAD det egentlig kræver at have langhårskatte, at have katte i udevolierer, at drive et sundt og (rimeligt) sygdomsfrit katteri - og lige pludselig har hun stået med for mange katte…

Tak Felis

Jeg kunne huske at jeg før vores demonstration i, puha hvornår var det nu det var, 04 eller 05 ? checkede loven og gemte det relevante, men det røg desværre, da jeg måtte omformatere :frowning:

gg et kig i gemmerne sagde at det var Nov 05

[quote=Ann K;480861]Uden at have set Mariannes billeder igennem, så vil jeg mene at billederne er flere år gamle - tror at de er fra samme kilde som dem der ligger på www.kattehandel.dk ?

[/quote]

Ja de billeder der ligger på Kattehandel ligger osse hos mig, men vi lavede jo en stor demonstration derovre, hvor der også blev taget rigtig mange billeder, og det mener jeg faktisk var efter mine Kattehandel-dage, og så er der jo desværre kommet billeder løbende til efter det osse :(:frowning:

P.t ser matriklen hvor der videreformidles på livet løs…hunde katte, kaniner ALT hvad der kan give salt til det blød kogte æg…sådant ud.
INTET er helligt…om så det er at franarre børn deres dyr.
Almindelige mennesker kan i deres egen vildeste fantasi IKKE forestille sig et andet individ kan være SÅ gement, så ussel og så falsk og tuveagitg, at de andet end tror på de løgne der hver eneste gang møder dem.
Det KAN være en force at være så slem at omgivelserne ikke fatter det før det er for sent og det har i hundredvis af mennesker fået at føle. De to domme vedkommende har er KUN det yderste af spidsen af det isbjerg man kan se oven vande og som bekendt er et isbjerg mange gange større UNDER vandoverfladen.
Det er også derfor det er SÅ VIGTIGT folk får kontaktet myndighederne, for hver gang det gøres OG anmeldes bliver de (myndighederne) klogere

Det undrer mig helt, at Anima ikke har været i gang her.

Øv, en situation. Håber det lykkes at få stoppet hende.

[quote=Barney;481260]Det undrer mig helt, at Anima ikke har været i gang her.

Øv, en situation. Håber det lykkes at få stoppet hende.[/quote]

Jeg håber ALDRIG at Anima eller andre lige så rabiate organisationer begynder at beskæftige sig med CK!!! Hun skal stoppes - men af lovens vej!

Næh, men det virker bare som sådan noget, de ville kaste sig over. Derfor jeg undrede mig.

Bare rolig, jeg sidder ikke i Animas beslutningsgruppe eller noget og er ved at planlægge et indbrud på hendes gård :slight_smile: