Jeg vil starte med det “sjove” damen havde startet en gruppe på facebook, og hold nu fast grin den hed noget i stil med #forbyd hundehandlere# jeg anmodede om medlemskab, men først da jeg havde skrevet nogle kommentarer på hundegalliet, blev jeg lukket ind, jeg havde den overdådige mulighed at se ET indlæg om en hundehandler i nordsjælland.
Jeg lavede et album med en af hendes domme, da jeg blev sparket ud ventede det stadig på godkendelse, i mellemtiden gik jeg ind i den tråd jeg kunne se og lagde linken til min side med hendes domme, så røg det medlemskab
De af jer der kan huske CK’ måde at tackle modstandere på, “skraldespandssprog” bliver nok ikke overrasket over at sådan køre det stadig, på fuldt drøn på Gul & Gratis, der var osse noget på Gi Pote, den tråd er slettet nu, men fakta er at CK og hendes numre kører stadigt, efter sigende har hun 2 voksne hunde og nogle hvalpe, og ja det er selvfølgelig blandingshvalpe
Om ganske kort tid udløber hendes dom mod at have fertile katte, så der er al mulig grund til at være på mærkerne, og især jer der er på andre hunde og katte foraer, husk at advare og husk at være på mærkerne
Jeg HAR skam advaret dem jeg stadig kender i diverse hundekredse… og jeg kan se, at en enkelt har søgt om medlemsskab i FBgruppen
Mit problem er bare at de "hunde"mennesker jeg kender er indenfor det aktive hundemiljø… dvs træningsmiljøet, især agility og hyrdning. Og CK vil aldrig nogensinde være særligt interesseret i nogen af den slags hunde (ligesom at de heller aldrig vil blive formidlet offentligt), så det er ddesværre begrænset, hvor meget jeg har kunne advare.
Dog… alle jeg har skrevet til er rystede og vil gøre deres til at sprede budskabet om hende (og et par andre hundehandlere, nu man er igang) - på et tidspunkt når det forhåbentligt frem til dem, som virkelig har brug for at vide noget, nemlig opdrætterne og ejerne af de små selskabshunde også udenfor DKK… (Jeg er i DKK og de meget få opdrættere af små selskabshunde, som jeg kender, er opdrættere indenfor denne organisation, så det er der, jeg har kunne give et praj)…
Når man begynder at grave i kloakker bliver man syg om hjertet
Lone L har lige før jul fået hentet både hunde og katte denne gang af Dyreværnet, og de går heldigvis videre med sagen, så man osse der, har noget at holde nye sager op mod, hvis en anmeldelse var sket den gang med kattene, ville det have været nemmere nu.
når man op til flere gange har oplevet den lede skaldyrshjerne irl og set og hørt hvordan hun opfører sig ved man at hun aldrig stopper, for hun er da om nogle mere end fatsvag og dummere end snot og ja jeg er en af de heldige som har fået flere svinske mails fra hende og er blevet råbt an af hende et par gange på gaden. jeg har dog valgt bare at lade hende køre hendes show uden overhovedet at lade mig påvirke af det.
det der påvirker mig er den måde hun behandler dyr på og det at hun får lov til at fortsætte med hendes “ulovligheder”
nu er hun jo så flyttet og derfor er det ikke længere hr landbetjent i hammel der kan tage affære, nu er det en helt ny politikreds og spørgsmålet er om de er ligeså samarbejdsvillige som landbetjenten er.
vi skal ihvertfald til at holde øre og øjne åbne og advare alt hvad vi kan
Hvor er det dog trist for de stakkelse dyr, tænk de forhold de har måtte gå under og at det er de samme personer der gang på gang, lader stå til for kun profit, det er sig trist.
jeg går ud fra Lone du skriver om er hende hvor der tidligere blev fjernet mange katte under kummerligt forhold ?
[QUOTE=GitteS;1004399]Hvor er det dog trist for de stakkelse dyr, tænk de forhold de har måtte gå under og at det er de samme personer der gang på gang, lader stå til for kun profit, det er sig trist.
jeg går ud fra Lone du skriver om er hende hvor der tidligere blev fjernet mange katte under kummerligt forhold ?[/QUOTE]
[QUOTE=GitteS;1004399]Hvor er det dog trist for de stakkelse dyr, tænk de forhold de har måtte gå under og at det er de samme personer der gang på gang, lader stå til for kun profit, det er sig trist.
jeg går ud fra Lone du skriver om er hende hvor der tidligere blev fjernet mange katte under kummerligt forhold ?[/QUOTE]
ØV, ja det er sgu trist.
Jeg synes der desværre mangler fokus og offentliggørelse af sådanne sager…fordi tendensen er altså ude i “samfundet”, at der fokuseres for meget (= næsten kun,) på CK…og at andre dermed kan fortsætte uhindret…
Nå, men jeg kunne sgu heller ikke blive medlem af CK’s Facebookgruppe:
“Til kamp mod hundefabrikkerne i DK”
Jeg synes der desværre mangler fokus og offentliggørelse af sådanne sager…fordi tendensen er altså ude i “samfundet”, at der fokuseres for meget (= næsten kun,) på CK…og at andre dermed kan fortsætte uhindret…
“Til kamp mod hundefabrikkerne i DK”[/QUOTE]
Jeg kan sikkert godt for mig kender hun ikke overhovedet
Hun bliver ved til hun dør.
Detsværre er alt muligt i DK, særligt når det gælder dyr, så særligt kloge er mennesket ikke, og ligegyldigheden er stor ligesom ondskaben er, sørgeligt er det
“Til kamp mod hundefabrikkerne i DK”[/QUOTE]
Jeg har også forsøgt, men er heller ikke godkendt (endnu)
Kan se hun ikke har været aktiv derinde siden 14 september, der er et indlæg siden (1 januar)
[QUOTE=danpia;1004924]
Kan se hun ikke har været aktiv derinde siden 14 september, der er et indlæg siden (1 januar)[/QUOTE]
Jo du kan tro hun er aktiv, for hun var inde forleden og slette en masse indlæg der gik lidt for tæt på hende selv og hendes gøren og laden, men hun har bare ikke skrevet noget.
Men det ser ud til hun har nogen naboer der følger meget med i hvad der sker på adressen (jvf G & G)
[QUOTE=Felis;1004970]Jo du kan tro hun er aktiv, for hun var inde forleden og slette en masse indlæg der gik lidt for tæt på hende selv og hendes gøren og laden, men hun har bare ikke skrevet noget.
Men det ser ud til hun har nogen naboer der følger meget med i hvad der sker på adressen (jvf G & G)[/QUOTE]
Mange af de katte ved CK var efter min overbevisning katte uden stamtavler g fra private og ikke registrerede opdrættere. Ved da også at nogle maincoons der havnede ved hende var solgt som avlskatte til registreret opdræt, desværre var denne opdrætter så ven med CK…
[QUOTE=Johnny;1004369]når man op til flere gange har oplevet den lede skaldyrshjerne irl og set og hørt hvordan hun opfører sig ved man at hun aldrig stopper, for hun er da om nogle mere end fatsvag og dummere end snot og ja jeg er en af de heldige som har fået flere svinske mails fra hende og er blevet råbt an af hende et par gange på gaden. jeg har dog valgt bare at lade hende køre hendes show uden overhovedet at lade mig påvirke af det.
det der påvirker mig er den måde hun behandler dyr på og det at hun får lov til at fortsætte med hendes “ulovligheder”
nu er hun jo så flyttet og derfor er det ikke længere hr landbetjent i hammel der kan tage affære, nu er det en helt ny politikreds og spørgsmålet er om de er ligeså samarbejdsvillige som landbetjenten er.
vi skal ihvertfald til at holde øre og øjne åbne og advare alt hvad vi kan[/QUOTE]
Dette indlæg er blevet rapporteret. Vi giver klageren ret, der er givet en henstilling om at holde en pænere tone.