Cleo er hjemme igen!

Hun har været lukket inde et sted lader det til…
Hun var hverken sulten eller våd af regn, så hun virker til at have det godt :slight_smile:

Prøv lige at spørg om hønemor her er glad igen nu :slight_smile: :thumbup:

Tak for støtten allesammen, nu vil jeg ind og hvile min ømme krop som har vadet området tyndt siden kl. 14.30!

Sov godt:)

Åååååhhhhr, det var godt.

-kramer

Sov godt. :slight_smile:

Hvor er det dejligt at høre at hun er hjemme igen :thumbup:

Det er jeg glad for at høre :smiley:

Dejlig nyhed her lige før sengetid :thumbup:

:wehu::wehu::wehu::wehu: Århh det var en god nyhed.

Det var godt at høre!!!

Super, super, super :ok:…dagens bedste nyhed :wehu:

Godt at missen er kommet godt hjem igen :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

det var en dejlig nyhed !!!

:kram:

Læser først med nu . . . . :frowning:

Hvor er det bare godt at høre . . . . . har du så ændret holdning til fritløbende katte ??

Både og…

Jeg ved, at Cleo aldrig ville affinde sig med at være inde. Hun ville gå amok hvis jeg tvang hende…

Så hun får stadig lov at gå ude, men holder løbende kontakt med hende mens hun er ude. Går en lille tur med hende og Ivan, og får hende hentet hjem hvis hun er på vej på afveje.
Hun er inde om natten og lukker også noget af dagen hvor vi så ligger og hygger. Så på den måde får hun lov at leve som hun kan li’, og jeg får lov at få lidt tid med hende…

Det ville være synd at holde en kat, der er så glad for udelivet inde altid. Så hellere, at hun har det godt den tid hun er her. Hun vil ikke løbe væk med vilje, hun er udemærket godt klar over hvor madmor er :slight_smile: