Coconut seagull von der Lohe

Sig pænt goddag til “Kokosmåsen”

Som i de 20 minutter vi har været hjemme, har spist dåsemad, rodet i klædeskabet, myrdet:mine tæer, sin hale, et tøjdyr og min hovedpude.

Nogen snork sov fra Malmø og til Lillebælt. Så lå man i kurv i mit skød og slængede sig mens man skiftevis beundrede Jan, legede med et sugerør og ordnede krøllerne. Så tilbage i buret, spise, tisse og snorke igen.

Spændende om vi får sovet i nat :joy:

30 Synes om

Nuiiii han er vakker :smiling_face_with_three_hearts: Tillykke med hvirvelvinden Aage :face_with_hand_over_mouth:

3 Synes om

Altså… for sådan en huskattefanatiker som mig, ligner han jo nærmest en AI-generering - men godt nok den mest vellykkede ever… :heart_eyes: :grin:

7 Synes om

Stort Tillykke med ham. Han ser mega cute ud :smelter:

1 Synes om

Stort tillykke med ham. Hvor er han sød! :smelter:

2 Synes om

Tillykke med nutlingen :heart_eyes:

2 Synes om

Sikken dog en lille charmetrold. Som DorteH skriver: ligner han jo nærmest en AI-generering :heart:

4 Synes om

Lille charmetrold :sparkling_heart: tillykke med ham :flag:

Og hans navn er jo næsten længere end ham selv :wink:

3 Synes om

Sikke en charme trold :heart_eyes:
Stort tillykke med ham og tillykke til huset jatte med deres nye lille bror :heart:

2 Synes om

:smelter:

Tillykke med ham :flag:

2 Synes om

Stort tillykke :smiley::smiling_face_with_three_hearts: hvor er han altså bare bakker :smiling_face_with_three_hearts:
Ham glæder jeg mig til at se med fingrene på udstilling snart :smiley::smiley:

2 Synes om

Stort tillykke :flag: med den lille sødling. :thumbup:

2 Synes om

Nej for pokker hvor er han nuttet! :inlove:

2 Synes om

Hvor er han kær :heart: Og det lyder til, at han allerede har indtaget hjemmet som det naturligste i verden :slight_smile:

1 Synes om

Status:
Søvn- mangelfuld
Nuttefaktor- 1000%

Selvtilliden fejler ikke noget. Iceman og Ripley er bange for ham, som forventet. John er død nysgerrig, venlig og lidt “in your face” og det kræver tilvænning for den lille, så det er under opsyn og vejledning.
Muffin er onkel muffin og derfor jeg elsker ham. Høfligt nysgerrig, respektfuld afstand under snusning og så længe de kan ligge på hver sin side af Jan i sofaen er alt ok. Kommer den lille for tæt på gryntebrokker Muffin lidt, that’s it.
Og så havde jeg på en eller anden måde glemt siden sidst hvor små de er - tiny lille ting

25 Synes om

Nok bare mig, der ikke følger ordentligt med - men jeg ku’ da godt bruge lidt ansigter på name dropping’en…? :thinking: :grinning: :crossed_fingers:

11 Synes om

Muffin der soler sig

Iceman forrest og far John bagved

Ripley doing her thing - solbad og blive beskidt

18 Synes om

Ej hvor er den lækker :hjertehop: … var det en he or she :gruble: har allerede glemt det, sorry :see_no_evil:

… og kæmpe tillykke
… og tak for kigget på de andre, de er da også for skønne!

2 Synes om

:face_with_peeking_eye:hvad er muffin for en race ?

Alle ser søde, skønne, sjove, dejlige og lækre ud :smiling_face_with_three_hearts:

3 Synes om

Han er en peterbald. En orientaler med et gen der giver grader af mærkelig pels eller mangel på samme.
Muffin er egentlig brush. Lidt som et par mandeben. Men med alderen er han blevet meget tyndhåret

7 Synes om