Cola og popcorn

-sorry jeg har for et par dage siden sat et emne ind, som blev slettet da jeg satte link ind til en anden side, men det blev slettet, da det ikke er lovligt at reklamere med andre sider…

Jeg har nu oprettet et emne på et andet forum, med samme navn som dette og jeg håber at i virkelig HAR cola og popcorn :smiley:

Jeg er ik helt sikker på at jeg er med… :S

Jamen Mikael, jeg vil da gerne se de beviser du påstår at være i besiddelse af.

Ellers vil jeg såmænd endda være en af de første til at starte en indsamling til advokat salær for at kunne køre en sag af på jer for injurier.

Enig -thumbs

Er der nogen der vil belyse mig lidt… Hvad handler det her om?? -uh

Mikael - somjeg skrev til dig i den anden tråd, så kanjeg forstå på dig, at det her handler om noget økonomisk, og seå er det jeg ikke kan forstå, hvorfor en persons økonomi skal smides på et offentligt forum???

Hvem har interesse i dette - udover sensationslystne sladdertanter…

Mikael jeg HAR sagt til dig at du skal komme med beviserne på et stykke Lambi toiletpapir ik? -rulleøjne -rulleøjne

OG som Dorte er inde på…

har du ingen beviser, er det injurier - og det er altså strafbart…

Jeg kan stadig lave mine havregrynskugler, emn pas på, det er ren Sremishandling af kroppen ikek Annette kefir? :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

HVAAAD??

Sremishandling???

Nej NU må du lige tage dig sammen -høhø

Men jeg siger ikke nej tak til havregrynskuglerne -engel

Cola og popcorn - endnu en fjolletråd i dag. Kan du flere af de gode fra tidligere på dagen Annette :smiley:

HVAAAD??

Sremishandling???

Nej NU må du lige tage dig sammen -høhø

Men jeg siger ikke nej tak til havregrynskuglerne -engel[/quote:20xtqmxs]

Syremishandling :stuck_out_tongue:

Husk toiletrullen LAMBI

Uha ja - jeg har mange endnu…

Smider da lige en mere ind :

Jeg har lige hørt i radioen, at man forbrænder flere kalorier på at lave mad, end ved at dyrke sex…
Det tror da f… Hvem kan lave mad på 2 minutter???

Jeg kan altså ikke lide cola -sorry …må jeg få en lennon til popcornene :?

May-Britt - her er lige en mere:

Nogle gange tager sex 30 sekunder… Andre gannge går det helt vildt hurtigt…

-høhø -høhø -høhø

Ja, det ka jo smut’ det skidt. Må lige have en mundfuld cola … og lidt popcorn -uh

May-Britt - jamen jeg sender fluks en masse cola i din retning -engel

Popcorn

friske popcorn

kom og køøøb…

de koster NÆSTEN gratis

En lille reminder:

Husk på at hvis nogen irriterer dig, så bruger du faktisk 42 muskler på at se sur ud.

Det koster kun 4 muskler at:

Løfte armen og knalde svinet en på låget.

Skal lige have tygget af munden. Dorte kan du ikke en god én? Ellers må vi jo bede Annette om at komme med flere af sine -høhø