Søndag den 4. oktober 2015 På Sorø Borgerskole Alleen 8 4180 Sorø
Inviterer ALLE katteracer også huskatte En hyggelig dag ….Med Katten i Centrum
Inviterede dommere: Allan Kierulff Dorthemarie Kaplers Jan Krag Udstilleren bærer selv katten til dommerne
Tilmelding Sendes til Gurli Petersen, Agervænget 25, 4293 Dianalund E.mail: [email protected] På en almindelig tilmeldings blanket eller på e. mail som vedhæftet Word fil
Udstillingsgebyret indbetales til: Helle Bindslev ved bankoverførsel Reg. 2301 Konto nr: 6888263738 eller på mobil pay 26 53 07 86 Ved betaling på udstillingen opkræves et ekstra gebyr på kr. 10,- pr kat
Til jer, der skal over broen, gives der et tilskud til den ene vej, mod at I indlevere en billet fra bro overgangen.
Sidste til og afmeldingsfrist den 28. September 2015
Dyrlæge kontrol Mellem kl. 8.30 – 9,30. Alle kattene skal være i bur senest kl. 9,45.
Vaccination ifølge Felis Danica´s regler. Præmier er altid velkomne, og bedes oplyst til Gurli Petersen, Agervænget 25,4293 Dianalund Tlf :58264779 E.mail: [email protected]
Er der nogle jyder eller fynboer der skal med og har plads i bilen så vi kunne komme billigere frem og tilbage ved at folges :lys-ide: Smider selvfolgelig halv benzin hvis vi er 2
Jeg kommer med min stand
Var også med sidste år og det var så hyggeligt … havde håbet på, at kunne have LouLou med i år, men sådan skulle det (desværre) ikke gå.
Det virker da ulogisk hallen, sponsor gaverne og dommerne er på plads. Virker spojst ikke at gennemfore alligevel og rigtig trist. Havde da glædet mig:(
Det er jo ikke sikkert der har været tilmeldinger nok til at dække udgifterne. Nogle gange kan man blive nødt til at trække stikket ud på et arrangement, hvis man kan se at det ser ud til at knække halsen rent økonomisk. For selv om man har sponsorpræmier, så løber der hurtigt en del udgifter på sådan et arrangement.
VH
Susanne
Måske det bare er mig der synes det, men jeg synes altså det er underligt at aflyse før tilmeldingsfristen er udløbet.
Hvis de skulle give besked til “showstedet” senest i går, så burde fristen vel reelt have været d. 26. i stedet for d. 28.[/QUOTE]
Det kan man sige, men burde denne diskussion ikke foregå med Colourpointens bestyrelse, som arrangerer og i dette tilfælde aflyser hobbyshowet:? Hrönn er standholder (og muligvis deltager) - hun kan vel næppe svare på Colourpointens vegne:S
Det ved jeg ikke - hvis man kan se, at det ikke kan bære, så er det vel OK at give besked i så god tid som muligt. Østrigerne har for kort ti siden aflyst sin oktober udstilling inden tilmeldingsfristen fordi de kunne se at det slet ikke kunne bære. Det var da ærgerligt, men gav folk tid til at planlægge noget andet
Tjah. Måske det er fordi jeg også selv sidder på “bagsiden” og er den som modtager alle tilmeldingerne til (nogle) udstillinger, og dermed ved at rigtig mange venter til aller sidste dag med at tilmelde, at jeg undrer mig.