Så har Cooper været på sin første udstilling - hvor han fik EX1 - og han var såååå dygtig og såååå sød!!
Okay, billederne er måske ikke de aller skarpeste, men de er der
Så har Cooper været på sin første udstilling - hvor han fik EX1 - og han var såååå dygtig og såååå sød!!
Okay, billederne er måske ikke de aller skarpeste, men de er der
Hvor er han skøn. Især på det sidste billede
Årh han ligner da en rigtig lille charmer
Stort tillykke til dig med Cooper’s fine resultat.
Han er altså også en smuk kat…og.hvor mange dage er der nu til han flytter ind hos dig. Det kan ikke være mange…
Tak! Ja, han lå i dommerburet og ventede på det blev hans tur. som man kan var han bragende ligeglad og ville egentlig bare gerne nusses
Dét er han også! Han er vandret lige direkte med kæmpe store potemærker ind i mit hjerte!! Og det var fantastisk at jeg igår kunne tilbringe en hel dag sammen med ham!!
[QUOTE=Sim-Sim;912403]Stort tillykke til dig med Cooper’s fine resultat.
Han er altså også en smuk kat…og.hvor mange dage er der nu til han flytter ind hos dig. Det kan ikke være mange…[/QUOTE]
Mange tak! Jeg var meget stolt af ham igår!
Han flytter ind om 6 dage 3 timer og 47 minutter
Hvor er han bare dejlig :love2:
Det bliver en laaaaang uge for dig
[QUOTE=Coon Danica;912416]Hvor er han bare dejlig :love2:
Det bliver en laaaaang uge for dig :)[/QUOTE]
Det siger du ikke
Jeg har heldigvis lang uge så jeg skal arbejde en hel del, og det gør det jo lidt nemmere for så går tiden anderledes hurtigere. Heldigvis… Men jeg tror ærlig talt at søndag bliver en dag i helvede. Jeg skal arbejde hele dagen og så har jeg en transporttid på omkring 40 min. og det bliver nok den længste tur hjem nogensinde…
Super skønne billeder Helene
Det ser jo ud til at I begge har hygget jer på jeres første udstilling
[QUOTE=DK Mammarazzi;912426]Super skønne billeder Helene
Det ser jo ud til at I begge har hygget jer på jeres første udstilling :)[/QUOTE]
Det kan du tro vi har Rikke! Det var virkelig en personlig succes (dommeren var ikke noget at skrive hjem om - spild af papir)
Det sidste billede … uh!
Han er virkelig dejlig - min favorit i Annies sidste kuld sammen med pige-missen.
Tillykke med dit Ex1.
[QUOTE=MissPil;912466]Det sidste billede … uh!
Han er virkelig dejlig - min favorit i Annies sidste kuld sammen med pige-missen.
Tillykke med dit Ex1. :)[/QUOTE]
Tusind tak MissPil!
[QUOTE=Helene C;912406]
Mange tak! Jeg var meget stolt af ham igår!
Han flytter ind om 6 dage 3 timer og 47 minutter [/QUOTE]
Egentlig kan du vel hente ham klokken midnat den dag han er klar til at flytte:D
Og SÅ skal du spamme med billeder af smukheden.
[QUOTE=Sim-Sim;912520]Egentlig kan du vel hente ham klokken midnat den dag han er klar til at flytte:D
Og SÅ skal du spamme med billeder af smukheden. :-)[/QUOTE]
I princippet ja, men Annie aflevere ham selv og så skal jeg altså liiige på arbejde inden han kommer hjem, men så har jeg også en hel uge fri og så kan du være helt sikker på at der vil blive spammet med billeder af min lille stjerne-killing!! :inlove.
(det må man nemlig gerne når man får killing ;))
(det må man nemlig gerne når man får killing )
Man ikke bare MÅ, man SKAL!
[QUOTE=Theomilou;912549](det må man nemlig gerne når man får killing )
Man ikke bare MÅ, man SKAL![/QUOTE]
:klapper: Jeg tror faktisk det er universel lov… :klapper:
HVAD :?
Skal du have kat :?
Det var slet ikke gået op for mig
[QUOTE=Vivi_Fletcher;912595]HVAD :?
Det var slet ikke gået op for mig ;)[/QUOTE]
:klapper: Nej vel… Jeg har også forsøgt mit ypperste at holde det hemmeligt for jer allesammen
[QUOTE=Vivi_Fletcher;912595]HVAD :?
Det var slet ikke gået op for mig ;)[/QUOTE]
:høhø:
Det var bare så dejligt at det var en god oplevelse for jer begge, det var jeg rigtig glad for, når nu din oplevelse med Smokey var alt andet end rar.
Jeg glæder mig til at se jer begge i Køge
Det var bare så dejligt at det var en god oplevelse for jer begge, det var jeg rigtig glad for, når nu din oplevelse med Smokey var alt andet end rar.
Jeg glæder mig til at se jer begge i Køge :D[/QUOTE]
Jeg er også ovenud lykkelig for at det bare gik så godt. Han var så rolig og cool så mine nerver viste sig på INTET tidspunkt. Han gjorde det så nemt for mig! Og du gjorde det nemt for mig!
Jeg glæder mig SÅ meget til Køge nu, så jeg kan komme og vise min stjerne-killing frem (for det vil han jo altid være i mine øjne). Ser man bort fra min lille tur med Smokey så tror jeg ikke min debut ud i udstillinger kunne have været meget bedre end igår. En eksemplarisk killing, god støtte fra dig og min veninde og godt humør hele dagen igennem!
Skønt at han nød dagen Og tillykke med resultatet!
Den lilla der er en fantastisk flot farve til bruntabby Det ville jeg egentlig ikke ha’ gættet på, men den går rigtig godt til deres farver!