Cornish Rex killinger søges!

Som titlen siger leder jeg efter Cornish rex killinger, siden de har vist sig ganske svære at finde. Jeg har kun kunnet finde et kuld i hele danmark, så hvis der er andre der har killinger tilsalg så ville jeg elske at se på dem!

I Danmark er det en meget sjælden race. Sidste år blev der stambogsført 8 killinger i Felis Danica.

Du skal finde frem til de ganske få opdrættere, og så snakke med dem. Begynd på specialklubbens website (som dog er lidt ufærdig): http://www.rexsphynxklubben.dk/nyt/

1 Synes om

Rex og Sphynx-klubben har også en FB gruppe, som du også kan prøve at henvende dig på :slight_smile:

tak for hjælpen, begge to! jeg holder øje med de grupper så ^^

2 Synes om

Jeg kan kun anbefale dig allerede nu at skrive til opdrætterne for at fortælle hvem du er, hvad du kan tilbyde en kat og hvad du selv søger i en kat. Min race bliver der født en 50-60 af om året, alligevel har jeg ikke siden 2014 haft en eneste killing, der blev sat til salg, da så mange henvender sig inden kuldet bliver født. Dvs at jo længere der går inden folk skriver til mig, jo længere nede i “køen” står de :slight_smile:

Okay det er et godt tip, mange tak!