Coshida foder

Hej alle.
Jeg vil bare spørge, hvorvidt Coshida foder fra Lidl er noget ok foder? Det er det, min nye kat Alfred har levet af, og han har ingen maveproblemer og en fin, blank og blød pels. Jeg ved ikke noget om foder andet end der skal være ok med protein, og her er 32%.
Jeg havde egentlig tænkt at skifte ham til noget andet, men nu tænker jeg hvorfor egentlig skifte, når det her har fungeret så fint og er let tilgængeligt og billigt. Men vil gerne høre jer klogere mennesker, hvad I tænker? :slight_smile:

Jeg kommer ikke til at købe det meget dyre foder, det har jeg simpelthen ikke økonomi til. Så det alternativ, jeg har kigget på, er Smilla, som min gamle kat trivedes rigtig godt på.

Tørkost eller vådkost? Hvis tør, hvad er så kg prisen? Kan du lægge et billede af indholdsfortegnelsen op?
Har din kat adgang til frit løb (kan den fange bytte selv)? :smil:

Det er tørfoder. Ved ikke hvad det koster endnu for har bare den pose jeg fik med fra den tidligere ejer. Men så et gammelt tilbud fra Lidl hvor 5 kg. kostede 49 kr.
Alfred er indekat så nej, ikke noget byttefangeri.
Her er billede af indholdet. Beklager det ikke er dansk.

Foder er lidt som religion, alle har sin egen mening om det :wink:
Det foder du har nu vil jeg ikke lade mine katte leve af. Der er for lidt fedt og selvom jeg heller ikke er hard core foderanalytiker (slet ikke på andet sprog :wink:) så synes jeg ikke det er godt nok.
Et godt foder til en pris der er til at betale, vil jeg anbefale nedenstående :slightly_smiling_face:

Prisen ligger mellem 45-55 kr pr kg, afhængig af hvor stor mængde du køber af gangen :slightly_smiling_face:

1 Synes om