Cowboy toast

Faktisk vildt morsomt, at man opretter sig på et katteforum for at skrive en opskrift på cowboytoast :tihi:

I en et år gammel tråd…

[QUOTE=Ann R;889536]Du glemte MEGET smør - og sød hvidvin (til fedt oksekød…)

Aj sorry :pose: - men det er ikke liiige min smag ;)[/QUOTE]

Dang … tak for reminderen! Faktisk glemte jeg jo også at skrive Beauvais’en på indkøbssedlen, håber ikke Lotte er løbet afsted endnu …!

Det er så heller ikke lige min smag, men faktisk er der købt ind til hjemmelavede burgere i morgen - stort set de samme ingredienser, har dog valgt 3-7% kød, alm. løg og fuldkornsboller - oooog ej at forglemme Pølsemandens ketchup! Det sidste er meget vigtigt :rock: :tihi:

Det er kun Heinz, der dur! :rock:

Nemlig!!

Jeg forsøger mig nu bare med de “almindelige” discountvarer jeg plejer at købe i LIDL…
Jeg er sikker på at det nok skal smage godt alligevel :rock:

Hvis det er økologiske æg sidder de ikke lige så godt fast på brødet, når kødet skal smøres på, har man ladet sig fortælle.

Heinz ketchup - der er nok nogen, der har råd! Så hellere give katten en gang whiskas…

[QUOTE=Cowboycat;889796]Hvis det er økologiske æg sidder de ikke lige så godt fast på brødet, når kødet skal smøres på, har man ladet sig fortælle.

Heinz ketchup - der er nok nogen, der har råd! Så hellere give katten en gang whiskas…[/QUOTE]

Okay… jeg havde nok en mistanke om at det her var en joke. Nu ved jeg det så… :wink:

Er lige nu i gang med at lave dem, med Cowboycat’s opskrift som inspiration…
Jeg er godt nok spændt på resultatet :smiley:

Hvordan var de?

Smagte faktisk udemærket…
Dog meget fed - det sejlede nærmest i fedt, men det gør brød stegt på panden jo ofte!

Jeg havde ikke alle ingredienser hjemme, så det blev i stedet

500 g oksefars (14-18%)
½ løg i stedet for persille
2 æg
Burgerboller hvor bund og top blev skåret væk, så det lignede toastbrød :wink:
3 store løg
Meget smør
Billig ketchup fra LIDL