Crazy, Count og Charmer

Så er de tre birmaknægte blevet 13 uger! Tiden er fløjet forbi og de har bare været sådan et skønt kuld. De er alle tre utroligt søde, og vi har fundet nogle super hjem til dem, så de skal bare nydes indtil de flytter hjemmefra i starten af oktober. :inlove:

Chocolate Charmer:
Han er en rigtig nydelig dreng, og har klart kuldets flotteste øjenfarve. Han er kærlig, nysgerrig og modig. :hjerte:

Crazy Candyman:
Lillemanden er efterhånden kommet godt efter det, og ser ganske pæn ud, han er stadig den ukronede puttetrold af de tre. :wehuu:

Count de Lilac:
Han er en rigtig kraftig og skøn birma knægt, lige ham Jens og jeg havde drømt om -i pigeversionen. :venter:

KH

Sofie

:wehuu::wehuu:

super søde små bamser ! er også vild med ‘Greven’

super søde små bamser ! er også vild med ‘Greven’[/quote]

:tak:

Uff, hvor er de frygteligt dejlige -love det burde næsten være forbudt at vise sådan nogle killinge billeder;især det sidste, nuurh…

Hvordan er du istand til at gå af med sådanne skønne nuttetheder:wehuu::wehuu::wehuu:
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;256265]Hvordan er du istand til at gå af med sådanne skønne nuttetheder:wehuu::wehuu::wehuu:
Knus Elin[/quote]

Jeg er ikke helt sikker selv, slet ikke da de er så utroligt søde alle tre. :inlove: Men vi har heldigvis fundet det allerbedste hjem til dem, så det gør det lidt nemmere at skulle slippe dem, og jeg ved hvor lykkelige de nye familier bliver. :hjerte:
Deres nye familier har allerede været på besøg et par gange, og de er meget engagerede i dem og glæder sig utroligt meget til at få dem hjem.

KH

Sofie

Hvor er de smukke alle tre.

Det er godt at du har fundet gode hjem til dem, ellers ville man jo sidde her og blive fristet til at få sådan en fin lille hvid bamse :slight_smile:

Hvor er de lækre! :wehuu: Får altid lyst til en birma, når jeg ser jeres killingebilleder :hjerte:

De er altså bare så skønne :wehuu:

Dejligt at læse de har fundet de perfekte hjem.

Hvor er de bare skønne! :wehuu:

Hvor er de skønne og dejligt de har fundet gode hjem :wehuu: :wehuu: :wehuu:

:tak:

Smukke smukke drenge :wehuu: