Creme-bollerne

Jeg vil meget gerne vise jer et enkelt billede af mine to små creme-boller herhjemme :slight_smile: Jeg håber I kan lide dem. Jeg synes jo selv, de er utrolig skønne begge to.

Seriøs overvejelse om konvertering til EXO :wehuu:

Nå, jeg må nok “nøjes” med mine briter, men HOLD OP hvor er de skønne de 2 :inlove:

Tusind tak Elin :smiley:

Det er nu to små perser-drenge fnis Men det er nu altså også svært at se i den alder.

De bliver jo bare mere og mere lækre de cremehuer…men altså Diana - du kan faktisk ikke være det bekendt at vise dem. Igår var jeg sikker på, at Sundance var den lækreste - nu aner jeg det virkelig ikke. Klon dem! g

Sikke da nogle yndigheder :wehuu::wehuu:

Nåååårh altså -lovelove

Cute, cute:thumbup:

hvor er de bare lækre!:):hjerte:

Ihh hvor er de bare søde :wehuu::wehuu:

Tusind tak for jeres søde kommentarer til mine to drenge.

Gitte> hvordan tror du jeg har det gggg Havde jeg plads beholdt jeg dem begge, men det har jeg ikke. Så en klon af dem begge var måske en løsning gg

de er skøøøøøøøøøne :slight_smile: helt vidunderlige -wehuu

Av, det gør ondt i mine øjne, hvor er de blændende smukke :slight_smile: Tillykke Diana, tror på at Victor skinner pænt igennem :slight_smile:

Ihh… hvor er de bare charmerende :wehuu:

Hvor er det dog nogle skønne pelsbolde :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er de kære de små uldtotter :hjerte::hjerte:sjovt at se hvor stor forskel det gør på de to knægte, at den ene “hue” er mere markant end den anden :slight_smile: Ham med den mørke “hue” syner større, er det korrekt?

Ja Mie, han lidt større end sin bror. Han er bedre til at spise og det kan ses :slight_smile:

ihhh, hvor er de bedårende:wehuu: Åh de små runde hoveder, de ser så forbavset ud:hjerte:

[quote=marsini;148715]Jeg vil meget gerne vise jer et enkelt billede af mine to små creme-boller herhjemme :slight_smile: Jeg håber I kan lide dem. Jeg synes jo selv, de er utrolig skønne begge to.

[/quote]

Himmel og hav - hvor er de smukke og vidunderlige
de 2 små creme-boller.:wehuu:

Egentlig troede jeg, at din overkrift henviste til en bageopskrift…

Det repræsenterer de jo også. :tihi:

Skønnere kan de da næsten ikke blive, hold da op hvor er de da bare bedårende :wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er de altså bare nuttede, helt vild med dem.
Hilsen Lisbeth