Hvor er de skønne og dejlige…
Lækre billeder:-)
Søde søde…ligner små søde bamser, der er lige er plads på min hylde…til nusseri!!! Kæmpe øjne - nøøørj, hvor sødt…Jeg vil nusse dem!!
[QUOTE=Marsini;702318]
Og så må jeg lige sige, at jeg bliver lidt irriteret over, at man absolut skal give udtryk for sine aversioner overfor vores race i en billedtråd, hvor Gitte gerne vil vise sine killinger frem…det finder jeg en kende ubehøvlet…sorry. Hvis jeg ser billeder af katte, jeg ikke bryder mig om, ja så lader jeg bare være med at skrive en kommentar. Jeg kunne da ikke drømme om at skrive, at jeg faktisk ikke bryder mig om dem, for hvis det var mig, så ville jeg da blive lidt ked af det.[/QUOTE]
Mangler også en enig-knap her! Synes heller ikke det hører nogen steder hjemme, der er jo ingen som tvinger en til hverken at se eller kommentere, hvis man ikke bryder sig om en bestemt race. Hvorfor ikke bare gå udenom?
Sorry for sidespring
I hvert fald er det nogle NUSER små cremeboller, ih hvor er de bare skønne Er de forresten alle sammen persere eller exotic?
[QUOTE=Marsini;702318]Jeg mangler ENIG knappen
Skønne er de begge, men er nu sikker på, du har valgt at beholde den forkerte, det er da hende, der skal bo i Grevinge
Og så må jeg lige sige, at jeg bliver lidt irriteret over, at man absolut skal give udtryk for sine aversioner overfor vores race i en billedtråd, hvor Gitte gerne vil vise sine killinger frem…det finder jeg en kende ubehøvlet…sorry. Hvis jeg ser billeder af katte, jeg ikke bryder mig om, ja så lader jeg bare være med at skrive en kommentar. Jeg kunne da ikke drømme om at skrive, at jeg faktisk ikke bryder mig om dem, for hvis det var mig, så ville jeg da blive lidt ked af det.[/QUOTE]
Jeg skrev jo at jeg syntes de var søde. Jeg gav udtryk for lidt undren men absolut ingen aversion. Det var dog et frygteligt stort ord at bruge om mit indlæg, mon ikke I selv er lidt for nærtagende på Jeres races vegne.
Og jeg mener absolut at Mathilda er en rigtig lille darling og jeg er da meget ked af at have ødelagt tråden.
Dom är ju helt oemotståndliga!!! Sötare kattekillinger får man söka efter
Jeg mangler i den grad TAK og Enig-knapperne.
Så I får den lige her:
Mange mange tak for de pæne ord om mine små Trunter:)
[QUOTE=Camilla;702419]Mangler også en enig-knap her! Synes heller ikke det hører nogen steder hjemme, der er jo ingen som tvinger en til hverken at se eller kommentere, hvis man ikke bryder sig om en bestemt race. Hvorfor ikke bare gå udenom?
Sorry for sidespring
I hvert fald er det nogle NUSER små cremeboller, ih hvor er de bare skønne Er de forresten alle sammen persere eller exotic?[/QUOTE]
Maggie May og Mathilda er exotics - Baby Jane er perser
[QUOTE=Wijelo;702476] Jeg skrev jo at jeg syntes de var søde. Jeg gav udtryk for lidt undren men absolut ingen aversion. Det var dog et frygteligt stort ord at bruge om mit indlæg, mon ikke I selv er lidt for nærtagende på Jeres races vegne.
Og jeg mener absolut at Mathilda er en rigtig lille darling og jeg er da meget ked af at have ødelagt tråden.[/QUOTE]
Jeg er ikke nærtagende omkring min race - men jeg er ved at være meget træt af de kommentarer der kommer af og til. Kommentarer som - jeg er ikke til persere, men den er da meget sød. - Jeg kan bedst lide de klassiske persere - synd, den har fået en skovl i hovedet…osv osv.
Hold da op mand!!
De er ski da lige til et postkort!!
Nuttedheds værdien render helt over!!
Eiiii, hvor er de da så bedårende:ok: super smukke:juhu::juhu::juhu:, et stort tillykke med sådan en flok smukke misser:hjerte:
De er simpelthen så yndige alle tre
Gitte, Gitte, Gitte, det gjorde du ikke mit perserhjerte er helt i utakt, de er godt nok lækre de små cremeboller…
KH
Linda
Det 3. billede af Maggie
Dejlige piger! Absolut bedårende!
Tusind tak alle sammen for roserne til mine trunter
Årh hvor er de nuttede
Baby Jane er helt klart min favorit… Hun er så bedårende og smuk… Ligesom hendes bror Peter :0)
Er der en der er ved at være forelsket? du er jo forsat bagud på katte
Enig
Jane er jo så perser
[QUOTE=MiSi;715248]Enig
Jane er jo så perser [/QUOTE]
Det er Peter også