Creme de la Creme

En masse billeder af mit creme-pige-kuld :hjerte::hjerte::hjerte:
Og jeg har bestemt mig for, hvem der skal blive:tihi:

Maggie May :hjerte:

Maggie May :hjerte:

Maggie May - lidt genert:hjerte:

Waltzing Mathilda:hjerte:

Waltzing Mathilda:hjerte:

Baby Jane:hjerte:

Baby Jane:hjerte:

Maggie May & Mathilda :hjerte:

Åhh gud…
det første billede er da slet ikke til at stå for!!! :hjerte: :hjerte:

Hvor er de altså bare søde!! :wehuu:

uhh Gitte, wow hvor er de lækre ? Hvem er så beholderen ? det endte måske med dem begge - det ville man jo sagtens kunne forstå, hold op et par skønne piger

mvh
Gitte

Mathilda er sødest :inlove: Hun har klart de flotteste øjne og ser ikke så ked ud :slight_smile:

Jeg må indrømme at jeg har det svært med looket på de moderne PER/EXO, hvorfor skal de se så bedrøvede ud.:?

Jeg har set meget på Cute & Classic’s side om fortolkning af standarder igennem tiden og kan ikke forstå, hvordan den kan ændre sig så meget.

Dine mislinger er søde :hjerte:, men de ser så bedrøvede ud i mine øjne - :sorry:

Årh for pokker, hvor er de fine Gitte :lovelove:

[QUOTE=GitteS;701424]uhh Gitte, wow hvor er de lækre ? Hvem er så beholderen ? det endte måske med dem begge - det ville man jo sagtens kunne forstå, hold op et par skønne piger

mvh
Gitte[/QUOTE]

Jeg beholder Maggie May, selv om jeg har lyst til at beholde begge.

Og tak for roserne til dem :slight_smile:

Nui hvor er de da bedårende hver og en :wehuu:
Men den lille generte Maggie May er simpelthen noget af det mest henrivende:smelter:

[QUOTE=Wijelo;701444]Mathilda er sødest :inlove: Hun har klart de flotteste øjne og ser ikke så ked ud :slight_smile:

Jeg må indrømme at jeg har det svært med looket på de moderne PER/EXO, hvorfor skal de se så bedrøvede ud.:?

Jeg har set meget på Cute & Classic’s side om fortolkning af standarder igennem tiden og kan ikke forstå, hvordan den kan ændre sig så meget.

Dine mislinger er søde :hjerte:, men de ser så bedrøvede ud i mine øjne - :sorry:[/QUOTE]

Jeg synes nu ikke, at de ser bedrøvede ud - men det kommer nok an på øjet der ser :slight_smile:

Vi har hver især nogle racer vi har det svært med - jeg undlader at kommentere på dem. Og debatten med at deres udvikling, den debat har også været her på KG, og den var faktisk ikke så rar. Jeg ELSKER den moderne perser, så længe den ikke er pig-faced, og den ikke har for snævre næsebor.

Men sådan er vi så forskellige :slight_smile:

De er skønne, Gitte - alle tre. :hjerte::hjerte::hjerte:

Hvad gør så, at det lige er Maggie May, du vælger?

Sikke nogle smukke piger:love2::love2:

Hvor er de bare smukke :hjerte:
:wehuu:

[QUOTE=FinnFrode;701469]De er skønne, Gitte - alle tre. :hjerte::hjerte::hjerte:

Hvad gør så, at det lige er Maggie May, du vælger?[/QUOTE]

Tak Finn :slight_smile:

Det er farven, der gjorde udfaldet. Jeg har moderen, som er creme/hvid bicolour, og da jeg helst vil have van og harlekin, så var valget ikke så svær, da de begge to pt. har de kvaliteter, som jeg ønsker. :slight_smile:

Aha - tak for svaret. Det bliver spændende at se hende vokse til. :slight_smile:

Jeg er vild med * det er så synd for mig udtryk * men de er smukke begge to Gitte, den anden må godt bo hos mig :slight_smile:

:wehuu::wehuu:

Åhhhr…dem bliver jeg aldrig træt af at kikke på.
Hvor er de bare bedårende…hver og en.!!

:hjerte::hjerte::hjerte:

Åh, Mathilde, a we’ hjem te dæ - åååh, Mathilda!

Hvor er de skønne alle sammen, lige til at knuselske og farverne er dejlige …der er altså noget over navnet Maggie ik :stuck_out_tongue:

Hvor er de alle sammen cute :hjerte::hjerte::hjerte:
Men Waltzing Mathilda kan lige får mit hjerte til at hoppe et ekstra gang :hjerte:

Åh hvor er de altså bedårende :inlove: - og heldigt du valgte at beholde Maggie May, for Mathilda skal da helt sikkert hjem til mig og bo :høhø: :cool2:

[QUOTE=Gidahmir;701457]Jeg synes nu ikke, at de ser bedrøvede ud - men det kommer nok an på øjet der ser :slight_smile:

Vi har hver især nogle racer vi har det svært med - jeg undlader at kommentere på dem. Og debatten med at deres udvikling, den debat har også været her på KG, og den var faktisk ikke så rar. Jeg ELSKER den moderne perser, så længe den ikke er pig-faced, og den ikke har for snævre næsebor.

Men sådan er vi så forskellige :)[/QUOTE]

Jeg mangler ENIG knappen :slight_smile:

Skønne er de begge, men er nu sikker på, du har valgt at beholde den forkerte, det er da hende, der skal bo i Grevinge :tihi::tihi::tihi:

Og så må jeg lige sige, at jeg bliver lidt irriteret over, at man absolut skal give udtryk for sine aversioner overfor vores race i en billedtråd, hvor Gitte gerne vil vise sine killinger frem…det finder jeg en kende ubehøvlet…sorry. Hvis jeg ser billeder af katte, jeg ikke bryder mig om, ja så lader jeg bare være med at skrive en kommentar. Jeg kunne da ikke drømme om at skrive, at jeg faktisk ikke bryder mig om dem, for hvis det var mig, så ville jeg da blive lidt ked af det.