Criminal Minds kuldet - 9½ uge

Hvor er de skønne - og billederne er super gode. Jeg fatter ikke, hvordan du kunne få dem til at sidde stille så længe på gruppebillederne :slight_smile:

[QUOTE=Alice;861151]Jamen Eva dog, har du virkelig ‘tilladt’ dig at få smuklinger i den periode hvor jeg har været ‘væk’ ? :slight_smile:
Jøsses hvor er de skønne, virkelig et flot kuld…Forsinket tillykke, med dem :slight_smile:

Og nu får jeg travlt med at bladre tilbage i galleriet, så jeg kan se de tidligere billeder af dem :-)[/QUOTE]

Jaaeh, Athea var ikke lige med på at skulle vente :høhø:

Og mange tak! :slight_smile: De er nogle skønne små spilopmagere

Mange tak :slight_smile: Det er så heller ikke altid at vi har så meget held med det som denne gang :tihi:

Kanon gode billeder af de smukke striber :hjerte:

Mange tak :slight_smile:

De bliver da bare dejligere og dejligere :smelter:

Puuh ha altså… Er det bare mig, eller er de vokset HELT vildt siden vi var på nus for en uge siden??? :tihi::ups:

Super dejlige billeder af dem Eva :smelter: Gider slet ikke sige mere… For jeg kan jo ikke liiii’ dem - nej, jeg kan ej… Eller nowet:inlove:

Fantastiske billeder! :wehuu:

Tak :slight_smile:

[QUOTE=Marianne;861888]Puuh ha altså… Er det bare mig, eller er de vokset HELT vildt siden vi var på nus for en uge siden??? :tihi::ups:

Super dejlige billeder af dem Eva :smelter: Gider slet ikke sige mere… For jeg kan jo ikke liiii’ dem - nej, jeg kan ej… Eller nowet:inlove:[/QUOTE]

Haha, det tror jeg ikke, men der sker godt nok meget i udviklingen pt. Både i udseende og personlighed :slight_smile:

og nej, du kan ikke fordrage dem, det ved jeg godt :engel2:

Mange tak! :smiley:

Det er altså nogle helt vildt gode billeder du har fået taget denne gang!
Haven gør sig super godt i solskin som baggrund for dine skønne striber! :slight_smile:

Store dejlige basser er de! :slight_smile:

/Mette

Dejlige missere :love2:
Og fantastiske billeder :thumbup:

Skal du beholde en eller to?

Skønne mislinger :hjerte: Hold da op nogen gode gruppe billeder :thumbup::inlove:

Jeg er næsten lige så forelsket i Jason, som jeg er i McCoy :hjerte:
Dejlige mislinger!