D kuld

Vi blev d. 20. maj beriget med to killinger og dermed blev vores D kuld født

Far: GIC Rothes Lukas - hans eneste kuld. Han lever nu livet som kastrat i vores hjem
Mor: Abimbola Adaeze - også hendes første kuld, dog nok ikke det eneste :slight_smile:

Hvis mine øjne har set rigtig er der to piger

1 rød sølv spotted tabby - Abimbola Diana - reserveret
1 rød sølv blotched tabby . Abimbola Dalitso - bliver

Her ses Nellie sammen med Adaeze og killingerne - lidt hjælp giver man jo gerne :wink:

Hygge i fødekassen

Dette billede er lige taget, der puttes i kassen :slight_smile:

Har Nellie også mælk til dem? Eller lader hun bare som om …? :slight_smile:

Hun lod bare som om :slight_smile: Tror bare hun forsøgte at fortælle mig hun også vil have killinger, hun gik i hvert fald i løb bagefter :wink:

To lækre fede cremeboller :hjerte:

Hvor er de søde :wehuu:

Til lykke med dem - jeg er spændt på om vi også får sådan en flok høj-orange banditter om et par uger :slight_smile:
VH
Susanne

Øj, hvor er de blevet fede :smiley: Nu har jeg endnu mere lyst til kilinger! Iiih! :tihi:

Jeg tror de har nået stadiet Fluffy, som er efter fede, men bare de ikke når Damn eller Hell No stadiet :wink:

Du sender bare Ginny i løb! Peyton er godt i gang med at kalde på damer, lige nu fortryder jeg at jeg gav ham altanen for 20min siden

[QUOTE=Henriette;1245163]Jeg tror de har nået stadiet Fluffy, som er efter fede, men bare de ikke når Damn eller Hell No stadiet :wink:

Du sender bare Ginny i løb! Peyton er godt i gang med at kalde på damer, lige nu fortryder jeg at jeg gav ham altanen for 20min siden[/QUOTE]

Jeg prøver, jeg prøver! Sig til hvis du har nogle gode råd :stuck_out_tongue:
Så luk ham ind igen :høhø:

[QUOTE=Eife;1245165]Jeg prøver, jeg prøver! Sig til hvis du har nogle gode råd :stuck_out_tongue:
Så luk ham ind igen :høhø:[/QUOTE]

Det bliver han også om et par timer, men der lugtede indelukket, tiltrods for samtlige vinduer står på klem :slight_smile:

Haha, bed Casper gå og nulre hende ved haleroden hihi, det kunne være det virkede

Fiiine! :hjertehop: